Uitzendbureau Creyf’s organiseert ‘De Grootste Digitale Wave’ om het Nederlands elftal een steuntje in de rug te geven tijdens het EK. Met dit initiatief wil Creyf’s zo veel mogelijk Oranjefans verenigen in een wave en daarmee een officieel wereldrecord vestigen.
Creyf’s introduceert dit initiatief in samenwerking met internetbureau idreams. Creyf’s kandidaten en Oranjefans kunnen op de speciale actiesite drie foto’s uploaden die een wave-gebaar simuleren. Na het uploaden van de foto’s, kan men deze eenvoudig via Facebook of Twitter delen met vrienden om nog meer mensen aan te sporen mee te doen aan de recordpoging.
Aanmoedigen
Teamwork, sportiviteit en resultaatgerichtheid zijn belangrijke pijlers binnen Creyf’s. Om deze reden heeft de uitzendorganisatie ervoor gekozen om haar kandidaten te verenigen en via een digitale wave de voetballers van het nationale team aan te moedigen.
Wereldrecord
De drievoudig winnaar van de titel ‘Uitzendbureau van het Jaar’ weet dat winnen belangrijk is, maar hecht ook grote waarde aan de weg ernaartoe. Voor het komende EK voorzien zij een spannende strijd. Met de digitale wave wil Creyf’s het saamhorigheidsgevoel bevorderen en het zou natuurlijk mooi zijn als hiermee ook nog eens een wereldrecord behaald wordt.
Kans op een iPad bij deelname
Voor meer informatie of direct meedoen aan De Grootste Digitale Wave is een speciale actiepagina beschikbaar . Elke twee weken maken de deelnemers kans op het winnen van een iPad.