Creyf’s organiseert digitale wave voor Oranje

Peter Boerman Op 30 mei 2012
Gem. leestijd < 1 minuut 1290x gelezen
Deel dit artikel:

Uitzendbureau Creyf’s organiseert ‘De Grootste Digitale Wave’ om het Nederlands elftal een steuntje in de rug te geven tijdens het EK. Met dit initiatief wil Creyf’s zo veel mogelijk Oranjefans verenigen in een wave en daarmee een officieel wereldrecord vestigen.

Creyf’s introduceert dit initiatief in samenwerking met internetbureau idreams. Creyf’s kandidaten en Oranjefans kunnen op de speciale actiesite drie foto’s uploaden die een wave-gebaar simuleren. Na het uploaden van de foto’s, kan men deze eenvoudig via Facebook of Twitter delen met vrienden om nog meer mensen aan te sporen mee te doen aan de recordpoging.

Aanmoedigen

Teamwork, sportiviteit en resultaatgerichtheid zijn belangrijke pijlers binnen Creyf’s. Om deze reden heeft de uitzendorganisatie ervoor gekozen om haar kandidaten te verenigen en via een digitale wave de voetballers van het nationale team aan te moedigen.

Wereldrecord

De drievoudig winnaar van de titel ‘Uitzendbureau van het Jaar’ weet dat winnen belangrijk is, maar hecht ook grote waarde aan de weg ernaartoe. Voor het komende EK voorzien zij een spannende strijd. Met de digitale wave wil Creyf’s het saamhorigheidsgevoel bevorderen en het zou natuurlijk mooi zijn als hiermee ook nog eens een wereldrecord behaald wordt.

Kans op een iPad bij deelname

Voor meer informatie of direct meedoen aan De Grootste Digitale Wave is een speciale actiepagina beschikbaar . Elke twee weken maken de deelnemers kans op het winnen van een iPad.

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Onze partners Bekijk alle partners