Webinar Optimaliseer je werving met arbeidsmarktcommunicatie

In de huidige krappe arbeidsmarkt is het uitzetten van een vacature niet meer voldoende. Zelfs het benaderen en in beweging krijgen van kandidaten wordt lastiger. Gelukkig kan arbeidsmarktcommunicatie je hierbij helpen. Want met arbeidsmarktcommunicatie ben je niet alleen de vacature aan het verkopen, maar ben je ook bezig met het werkgeversmerk en met de juiste multimediale content voor jou interessante doelgroepen beetje bij beetje voor je te winnen.

Webinar Optimaliseer je werving met arbeidsmarktcommunicatie

Dinsdag 12 februari om 09.00 uur verzorgt Martijn Hemminga, mede-oprichter en docent van de Academie voor Arbeidsmarkt­communicatie het webinar ‘Optimaliseer je werving met arbeidsmarktcommunicatie’. Martijn geeft je tijdens dit webinar concrete tips hoe je jouw werving kan verrijken met arbeidsmarktcommunicatie. Aan de hand van tips en voorbeelden krijg je handvatten om de eerste stappen te zetten naar een volwaardige arbeidsmarktcommunicatie-aanpak. In dit webinar laat Martijn tevens zien hoe de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie en Bootcamp Arbeidsmarktcommunicatie je hierbij ook kan ondersteunen. Deelname aan dit webinar is kosteloos en geheel vrijblijvend.

Leergang Arbeidsmarktcommunicatie (Uitverkocht)

Arbeidsmarktcommunicatie speelt een essentiële rol in de strijd om talent. Ontdek tijdens de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie hoe je het verschil maakt op de arbeidsmarkt.

Dé arbeidsmarktcommunicatie-opleiding

Dinsdag 28 september start alweer de 30e editie van de succesvolle Leergang Arbeidsmarktcommunicatie. De meest complete opleiding op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie in Nederland waarin je ontdekt hoe je arbeidsmarktcommunicatie het beste kunt inzetten voor jouw organisatie. Van werving tot employee relationship management en van employer branding tot arbeidsmarktcommunicatiestrategie.

De leergang bestaat uit 4 opleidingsdagen en een eindpresentatie op dag 5. Voorafgaand aan elke opleidingsdag volg je een e-training van ongeveer 45 minuten (voorafgaand aan dag 1 zelfs 2 e-trainingen van ongeveer 45 minuten) waarin de belangrijkste theorie wordt besproken. Hierdoor ligt tijdens de opleidingsdagen de nadruk meer op de praktijk. Met best practices uit binnen- en buitenland, werken aan kleine opdrachten en cases voor de eigen organisatie.

De leergang wordt succesvol afgesloten met een eindopdracht. Jouw eigen praktijk staat centraal voor de eindopdracht zodat je de opleiding afrond met een concreet eindproduct zoals bijvoorbeeld een arbeidsmarktcommunicatieplan, werkgeverspositionering, candidate experience onderzoek, recruitmentsite-plan of referralstrategie.

 

De leergang met startdatum 28 september is volledig uitverkocht. De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie organiseert op 23 november een extra Leergang Arbeidsmarktcommunicatie.

Meer weten over de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie? Lees meer/download de factsheet >>