Campagne van de week: waarom Flynth accountants ‘met een agrarisch hart’ zoekt

Billboards langs de snelweg, radio, sociale en lokale media: Flynth zet de hele maand september flink in om over het hele land verspreid 70 vacatures te vullen. Hoe krijgt dat vorm?

Vicky Vijg Op 09 september 2020
Gem. leestijd 2 min 1246x gelezen
Deel dit artikel:
Campagne van de week: waarom Flynth accountants ‘met een agrarisch hart’ zoekt

Adviseurs- en accountantsbureau Flynth heeft een stevige groeiambitie en daar zijn veel nieuwe collega’s bij nodig. Ook nu nog. Flynth heeft op dit moment ruim 70 vacatures openstaan, verspreid over verschillende van de tientallen vestigingen in Nederland. Met het nieuwe onboardingprogramma wil Flynth voor ‘een flitsende start’ zorgen voor deze nieuwe collega’s.

Lokaal weten wat er speelt

Dat Flynth ‘de grootste Nederlandse accountant en adviseur’ is, zoals ze zelf zeggen, blijkt nog niet genoeg uit de naamsbekendheid die ze hebben. Volgens interim communicatieadviseur Joyce Goverde is dat dan ook precies de reden dat ze zich wel wat meer willen laten zien. ‘We hebben een leidende positie in het MKB en de agrosector. Hierdoor weet Flynth precies wat er lokaal speelt en wat er nodig is.’

Dat is dan ook de insteek van de campagne geworden. Om het bedrijf nog meer op de kaart te zetten zoekt Flynth op dit moment collega’s die de skills van een accountant hebben, maar bijvoorbeeld het hart van een agrariër. Of professionals die blij worden van de bouw. En dat allemaal onder de noemer: ‘Het beste advies dat we je kunnen geven.’

Radio 1 en BNR

Hoe werkgeversmerk Flynth meer zichtbaar en sterker gaat worden? Dat komt mede dankzij MR.BRAND; het bureau dat de stijl en campagne van komende maand ontwikkelde. Die campagne werft met een slimme online targetting specifieke functies in de verschillende regio’s en sectoren. Dit doen ze bijvoorbeeld via radio, waarbij ze de afgelopen week al te horen waren op Radio 1 en op BNR.

De campagne werft met een slimme online targetting specifieke functies in de verschillende regio’s en sectoren.

Ook op LinkedIn en in printmedia adverteren ze met verschillende lokaal relevante advertenties. En last but not least zetten ze 3 weken lang groot in met een opvallende serie snelwegadvertenties langs de grote knooppunten in Nederland.

flynth

Lees ook

Ook in ‘Campagne van de week’?

Wil je jouw wervingscampagne hier ook onder de aandacht brengen? Mail dan kort wat achtergronden, doelstellingen en beeldmateriaal. En wie weet vind je hier dan straks ook jouw inspanningen terug.

Deel dit artikel:

Vicky Vijg

Redacteurbij Werf&
Vicky Vijg is redacteur bij Werf&
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners