Funny Friday: de Recruitment Pubquiz komt er weer aan

De vorige editie was een groot succes en woensdag 27 november is het weer zover in Utrecht: de Recruitment Pubquiz! Maar hoe kun je je daar nou het beste op voorbereiden?

Redactie Op 20 september 2019
Gem. leestijd 2 min 1533x gelezen
Deel dit artikel:
Funny Friday: de Recruitment Pubquiz komt er weer aan

Er werd wat afgezucht de vorige keer, want de vragen waren niet makkelijk. Denk aan het raden welke slogan bij welk bedrijf hoort, de 10 beroepen waar de minste vraag naar is en waar staat CACTUS ook alweer voor? Team Purple Squirrel wist de meeste antwoorden en sloeg dan ook de dinercheques van 50 euro aan de haak. Wij geven een paar tips, zodat je je kunt voorbereiden op de volgende pubquiz.

#1. Lees Werf&

Een inkoppertje natuurlijk, maar wel een belangrijke! Zorg dat je op de hoogte bent van het laatste nieuws in de recruitmentwereld, want je zal het nodig hebben…

#2. Upgrade je muziekkennis

Spit Spotify goed door en focus je dan met name op de eerste tonen van liedjes. Er zou zomaar iets tussen kunnen zitten wat je 27 november gaat horen.

#3. Verzin een goede teamnaam

Met een originele naam voor je team heb je de quiz eigenlijk al half gewonnen. Ga niet voor je standaard bedrijfsnaam, maar verzin een variatie. Een paar goede namen van de vorige pubquiz ter inspiratie: Hans’ Angels, Bij Elkaar Geraapt Zooitje en de Cammpioenen.

#4. Ga de concurrentie aan

Jouw team gaat winnen toch? Alleen met hoeveel punten is de vraag! Zoek wel uit wie je concurrenten zijn, wat hun goede en zwakke punten zijn en doe er je voordeel mee.

#5. Meld je op tijd aan

De vorige keer hebben we wat teams moeten teleurstellen, omdat we vol zaten. Dat is natuurlijk zonde, dus stuur snel je (originele) teamnaam + de namen van maximaal 6 teamleden naar info@werf-en.nl. Mail dan je teamnaam + maximaal 6 teamleden naar info@werf-en.nl. De opbrengsten van de pubquiz gaan naar de Stichting Morris. Meer informatie kun je hier vinden.

Tot 27 november! Enne… winnen hè?

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners