‘Bij Intelligence Group werken we dagelijks om de nationale en internationale arbeidsmarkt dichter bij elkaar te brengen met behulp van data. Naast het continu verbeteren van onze data en producten, zijn we altijd op zoek naar het verleggen van onze grenzen,’ aldus Gijs de Haas van Dorsser, managing director van Intelligence Group.
‘Pas aan het begin van dit jaar besloten we om de VS toe te voegen aan ons dashboard. Dat we nu al live zijn en onze collega’s onze bevindingen presenteren in Denver, maakt me erg trots.’ Het internationale dashboard heet nu nog het European Recruitment Dashboard, maar zal binnenkort van naam veranderen door deze internationale ontwikkelingen.
Juist de kleine verschillen tussen landen en kandidaten kunnen het verschil maken in de strijd om talent
De kracht van data
Tijdens de presentatie deelde Maaike Kooter, Manager Business Innovation bij Intelligence Group, enkele interessante inzichten over kandidaten, de kracht van data en het belang van relevante content. Juist de kleine verschillen tussen landen en kandidaten kunnen het verschil maken in de strijd om talent. Door het aanpassen naar lokale standaarden, het verbeteren van de candidate experience en door uw doelgroep echt te leren kennen. Deze verschillen zijn er niet alleen per land, maar ook per beroep, leeftijdscategorie, geslacht, opleidingsniveau, beroep, enzovoorts.