Mobillion introduceert gamification in Recruitr

Peter Boerman Op 14 september 2011
Gem. leestijd < 1 minuut 1675x gelezen
Deel dit artikel:

Onlangs heeft Mobillion een vernieuwde versie van Recruitr gelanceerd. De nieuwe versie maakt het makkelijker en vooral leuker om personeel te werven.

Laagdrempelig

De nieuwe versie is gericht op het vergroten van het aantal medewerkers dat meedoet aan een referral programma en op het verhogen van het aantal kandidaten dat reageert op de vacatures. Het verspreiden van vacatures of andere arbeidsmarktcommunicatie berichten is zeer laagdrempelig. Met één klik plaatsen de medewerkers de berichten op meerdere sociale netwerken.

Gamification & flexibel belonen

Meedoen aan het referral programma is voor medewerkers nu ook leuker. Voor het delen van vacatures op hun sociale netwerken ontvangt een medewerker punten en virtuele medailles (badges). Aan deze badges kan vervolgens door het management een beloning worden gekoppeld. Recruitr verleidt op deze manier medewerkers om blijvend bij te dragen aan de werving van nieuwe medewerkers. De module introduceert hiermee gaming technieken voor referral recruitment. Hiermee is weer een stap gemaakt in innovatief en kosteneffectief werven van personeel.

Over Mobillion: Mobillion is een specialist op het gebied van mobile en social media. Voor meer informatie bezoek Mobillion  of Recruitr.

Tags:
Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Onze partners Bekijk alle partners