Oracle start grootse wervingscampagne in Europa

Peter Boerman Op 18 juli 2017
Gem. leestijd < 1 minuut 431x gelezen
Deel dit artikel:
Oracle start grootse wervingscampagne in Europa

Voor gedreven salesprofessionals is de arbeidsmarkt ronduit goed te noemen. Nu is het weer IT-bedrijf Oracle dat zegt er in Europa zo’n 1.000 te zoeken.

Onder de noemer ‘Change Happens Here‘ werft de Amerikaanse cloud-dienstverlener in Europa, het Midden-Oosten en Afrika dit jaar naar eigen zeggen ‘de volgende generatie ambitieuze, gedreven, digitaal vaardige sales professionals die onze groei gaan ondersteunen.’

Gericht op de cloud

De wervingscampagne richt zich vooral op mensen die verstand hebben van de zogeheten cloud computing business. De resultaten van die business groeiden bij Oracle het afgelopen jaar met maar liefst 58 procent, en verdere groei wordt verwacht. De Oracle-campagne wil vooral kandidaten aanspreken op academisch niveau met tussen 2 tot 6 jaar werkervaring, met een sterke interesse in technologie.

Lees ook:

Meer van zulke verhalen?

Lees twee keer per week de Nieuwsbrief van Werf&. Zo blijf je op de hoogte van alles wat er gebeurt op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en recruitment! Doe het nu, het is gratis en het komt gewoon in je mailbox!

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners