Randstad vergroot zichtbaarheid in Formule 1

Redactie Op 25 maart 2011
Gem. leestijd < 1 minuut 2445x gelezen
Deel dit artikel:

Uitzendorganisatie Randstad, sinds 2006 partner bij het Formulie 1 team van AT&T Williams, gaat haar zichtbaarheid in de Formule 1 vergroten.

Uitbreiding sponsorcontract

‘De ervaringen die wij in 2010 hebben opgedaan bevielen ons zeer’, aldus Frans Cornelis, managing director group marketing & communications van Randstad. ‘Wij kregen een goede respons en daarom hebben we besloten ons zichtbaarheid op de nieuwe auto van AT&T Williams te vergroten. Dat kan via een uitgebreidere optie die onder het lopende contract valt’, aldus Cornelis.

Randstad zou voor het sponsorcontract enkele miljoenen euro’s per jaar betalen en zal bij de uitgebreidere zichtbaarheid een hoger bedrag kwijt zijn. Randstad geeft geen cijfers over de precieze bijdrage.

Randstad op motorkap en overall

Ranstad vergroot zichtbaarheid in Formule 1Onder de oude optie was de naam van de uitzend- en detacheringsonderneming zichtbaar rondom de cockpit, op de kleding van het personeel in de pit en het team. Onder de nieuwe optie wordt de merknaam van Randstad ook zichtbaar op de motorkap en de overall van de bestuurder. De uitgebreidere uitingen zullen vanaf de start van het nieuwe seizoen zichtbaar zijn. AT&T Williams presenteerde onlangs zijn nieuwe model, de Williams Cosworth FW33.

Start seizoen 27 maart

De start van het Formule 1-seizoen was gepland in Bahrein, maar vanwege de penibele situatie in het land gaat die niet door. Daarmee zal Melbourne op 27 maart de eerste race van het seizoen zijn.

Bron: SponsorOnline

Tags:
Deel dit artikel:

Onze partners Bekijk alle partners