Schoenwinkel vanHaren kiest Talmark als bureau voor digitale werving

Peter Boerman Op 04 oktober 2017
Gem. leestijd < 1 minuut 256x gelezen
Deel dit artikel:
Schoenwinkel vanHaren kiest Talmark als bureau voor digitale werving

Winkelketen vanHaren heeft Talmark ingeschakeld voor de ontwikkeling van haar employer brand en een digitaal wervingsplatform voor medewerkers.

In 1929 begon Ivo van Haren met het maken van schoenen in Waalwijk en opende hij zijn eerste schoenenwinkel in de Rotterdamse Hoogstraat. Nu ruim 88 jaar later is vanHaren marktleider in Nederland met 143 filialen en meer dan 1.400 medewerkers.

Aansprekende website gezocht

Voor de constante vraag naar gekwalificeerde medewerkers in retail, distributie en voor het hoofdkantoor wil vanHaren, sinds 1985 onderdeel van de Duitse Deichmann-groep, zijn werkgeversmerk versterken en de communicatie met potentiële medewerkers nieuwe impulsen geven. Beide aspecten moeten samenkomen in een aansprekende website, gekoppeld met het HR-systeem. Tevens zal dit de basis vormen voor toekomstige (digitale) wervingscampagnes voor nieuwe medewerkers. Daarvoor heeft het bedrijf nu dus Talmark, specialist in digital talent marketing, benaderd en bereid gevonden.

vanharen werken bij

Lees ook:

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners