Jaap Jan van Assen

Jaap Jan is afgestudeerd als psycholoog en begon zijn loopbaan als ondernemer in de IT-sector. Bij een grote internationale uitgever van assessmenttools maakte hij kennis met het HR-vak, business development en strategie. Ook ontdekte hij zijn drive voor innovatie en HR-tech.

Hij maakte de overstap naar eelloo vanwege de uitgesproken visie en het vermogen daar vanuit te innoveren. Bij eelloo is hij o.a. verantwoordelijk voor meerdere business units en propositie-ontwikkeling. Daarnaast spreekt en blogt hij met enige regelmaat over arbeidsmarktvraagstukken, nieuwe HR technologie en de ethische kant hiervan.

Raymond Lemmers

Nieuwsgierig, energiek en uitdager dat zijn woorden welke mensen waarmee ik heb gewerkt mij beschrijven. Het brengt mij veel plezier in mijn werk om bij organisaties de nodige veranderingen door te voeren welke eerder niet lukte.

Mijn expertise ligt hoofdzakelijk binnen (social media) recruitment waarbij ik operationeel opereer. Maar nog meer plezier krijg ik van het opzetten van nieuwe teams, processen, websites en de verbetering van de beleving van de kandidaat. De Candidate Journey is eigenlijk wat mij drijft en dat behelst het hele wervingsproces. Hiervoor kijk en gebruik ik nadrukkelijk de ervaringen van Customer Experience top voorbeelden om te kijken waar ik dat kan integreren in de Candidate Journey. Onboarding van de kandidaat is een belangrijk item en daarom hebben wij ook eigen portals voor de medewerker helemaal op maat gemaakt!

Peer Goudsmit

Peer is een ondernemende, energieke recruitment evangelist, die graag als recruitment “brandweerman” aan de slag gaat om recruitment weer los te trekken en aan de andere kant ook gemakkelijk boven de materie gaat hangen om aan de knoppen van het proces te draaien en de (recruitment) organisatie strategisch stappen voorwaarts te laten maken. Sterke focus op mens en resultaat.

Ronald van Driel

Ronald een recruitment evangelist, die graag in de huid kruipt van de doelgroep, om daar vervolgens de boodschap en communicatie-kanalen op aan te passen. De recruitmentstrategie ontwerp en implementeert hij met het uitgangspunt de lange termijn doelstellingen van de organisatie te helpen realiseren.

Hij is (mede-)eigenaar van twee prachtige organisaties:

  • Recruitment Solutions – strategisch recruiten binnen een paar weken, optimaliseren werving- en selectieprocessen en versnellen arbeidsmarktcommunicatie
  • Recruitment Accelerator – sneller, beter, leuker en kostenefficiënt werven. Voor MKB, corporates en bureaus.

Mark Bassie

Mark Bassie en Marleen Deleu hebben midden januari het tweede vergelijkend onderzoek gepubliceerd naar 17 RPO dienstverleners in België en Nederland. Alle deelnemers zijn gewikt en gewogen en overzichtelijk weergegeven. De trends en ontwikkelingen in deze tak van sport zijn op een rij gezet, en met de woordenlijst bent u helemaal mee met de specialisten ter zake.

Friso van de Kolk

Friso van de Kolk is manager Business Development & Partnerships bij Myler, onderdeel van HeadFirst Group, de bemiddelaar die de bij zelfstandig IT-professionals en leveranciers (bedrijven met IT-professionals op de payroll) aanwezige kennis rechtstreeks verbindt aan opdrachtgevers.

Myler regelt het contractbeheer en verzorgt de search van IT-professionals. Ook nemen zij het beheren van contracten, verzorgen van de (financiële) administratie en het uitsluiten van inhuurrisico’s uit handen van de eindopdrachtgever. Vanuit zijn rol is Friso verantwoordelijk voor het succesvol verwerven van nieuwe opdrachtgevers binnen de profit sector en het aangaan van partnerships met geselecteerde leveranciers.

Peter Hagedoorn

Peter Hagedoorn (38) is expert op het gebied van online recruitment en arbeidsmarkt-communicatie. Door zijn ervaring als adviseur op het gebied van (online) media campagnes én als recruiter weet hij als geen ander hoe je een kandidaat kunt bereiken en verleiden. De laatste jaren is hij vooral werkzaam als adviseur in de wereld van jobmarketing en data gedreven recruitment. Daarnaast wordt hij regelmatig gevraagd om op recruitment evenementen zijn expertise te komen delen.

Aart Lensink

Aart Lensink is directeur van content marketing bureau LVB. Achtergrond: journalist in krantenland, televisie, magazines. Sinds de oprichting van LVB altijd op zoek naar het antwoord waarom sommige content van merken wél aanslaat en andere totaal niet. Verder: bestuurslid Platform Content.

Deborah Hempenius

Deborah Hempenius is een creatieve Contentmarketeer bij RecruitNow. Met een grote glimlach vertaalt ze doelstellingen naar ráke arbeidsmarktcommunicatie. Binnen no time tovert zij de meest pakkende teksten uit haar mouw. Zij houdt zich bezig met het bedenken van creatieve concepten, het (her)schrijven van vacatureteksten en het optimaal inrichten van recruitment sites. Daarnaast deelt Deborah graag haar kennis als trainer, spreker en adviseur.

Tjako Streefland

Mr Tjako Streefland is fiscaal jurist en directeur van Taxpartners. Taxpartners is strategisch kennispartner van de onafhankelijke Managed Service Provider Brainnet.

Mirjam de Blécourt

Mirjam de Blécourt is een toonaangevende arbeidsrechtadvocaat en staat op plek 9 van de VVD Eerste Kamer advieslijst.