René van der Kroon

FunctieStrategy & Creative Director BedrijfRadancy Bekijk profiel op LinkedIn

René van der Kroon koos na zijn studies Bedrijfskunde en Media & Journalistiek niet voor het corporate jasje-dasje pad, maar voor een baan als copywriter bij Maximum (inmiddels Radancy). Om vervolgens jarenlang bij corporate en overheidsorganisaties de deur plat te lopen. Inmiddels is hij Strategy & Creative Director bij Radancy Nederland en verantwoordelijk voor campagnes van onder meer Defensie, De Nederlandsche Bank, Dura Vermeer en gemeente Rotterdam. Met 15 jaar ervaring in arbeidsmarktcommunicatie en een scherp oog voor creativiteit en executie.

Onze partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
BRANDMANNEN
Byner
Compagnon
Goals
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
Mysolution
RecruitAgent.ai
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
SteamTalmark
The Talentpool Community
ToTalent.eu
WBNRS
Werkzoeken
WTW

Bekijk het event