Wonderkind slaat handen ineen met InGoedeBanen

Peter Boerman Op 30 januari 2018
Gem. leestijd < 1 minuut 7719x gelezen
Deel dit artikel:
Wonderkind slaat handen ineen met InGoedeBanen

Wonderkind koppelt vanaf vandaag met InGoedeBanen, zodat de programmatic job advertising van de eerste nu beschikbaar komt in 23 recruitmentsystemen.

In deze krappe arbeidsmarkt denken beide bedrijven een goede kans te maken om het verschil te maken. Wonderkind stelt dat je in deze tijd verder moet kijken dan de bekende jobboards en LinkedIn, als je passieve kandidaten aan je wilt binden. Daarvoor biedt de Amsterdamse scale-up targeted advertising aan, die de doelgroep juist bereikt op plekken waar ze toch al zijn. ‘Onbereikbaar’ talent komt zo binnen handbereik, stelt het bedrijf. Door te koppelen met multiposter InGoedeBanen wordt die mogelijkheid nog makkelijker.

Volledig geautomatiseerde job posting

De volledig geautomatiseerde job posting die de twee nu gezamenlijk aanbieden gaat op basis van een zogeheten Business Rules Engine. Deze engine zorgt ervoor dat vacatures die in een ATS ingevoerd worden, (optioneel) zonder tussenkomst van de recruiter bij Wonderkind worden uitgezet. Een voorbeeld van zo’n regel: de recruiter creëert een vacature voor een Marketing Manager in het ATS, met als locatie Amsterdam en niveau ‘senior’. Op basis van deze input krijgt deze vacature automatisch een door het bedrijf vooraf vastgesteld budget toegekend en gaat de campagne zonder verdere handelingen direct live.

Lees ook:

Deel dit artikel:

Peter Boerman

Hoofdredacteurbij Werf&
Hij heeft eigenlijk nog nooit een vacature uitgezet. En meer sollicitatiegesprekken gevoerd als kandidaat dan als recruiter of werkgever. Toch schrijft Peter Boerman alweer een jaar of 10 over weinig anders dan over de wondere wereld van werving en selectie, in al zijn facetten.
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners