Webinar ’Alles wat jij als recruiter wilt weten over het STAP-budget’

Vanaf 1 maart 2022 kan iedere volwassene met een band met de Nederlandse arbeidsmarkt budget voor een training, cursus of opleiding aanvragen. De subsidie die dit mogelijk maakt heet het STAP-budget. Het volgende aanvraagtijdvak om STAP-subsidie aan te vragen start op 1 juli om 10.00 uur.

Ben jij benieuwd wat het STAP-budget nou eigenlijk is en hoe je het kunt aanvragen?

Meld je dan aan voor het webinar ‘Alles wat jij als recruiter wilt weten over het STAP-budget ‘op maandag 27 juni van 11.00 uur tot 11.30 uur. Opleidingscoördinator Tamara de Man en docent Martijn Hemminga van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie brengen jou op de hoogte van het laatste nieuws omtrent het STAP-budget.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • Wat is het STAP-budget?
  • Wie kan het STAP-budget aanvragen?
  • Welke opleidingen kan ik met het STAP-budget aanvragen?
  • En nog veel meer…

Heb jij zelf een vraag die wij tijdens het webinar voor jou kunnen beantwoorden? Stuur deze dan uiterlijk 23 juni in via het e-mailadres info@arbeidsmarktcommunicatie.eu

Waarom deelnemen aan dit webinar?

  • Je krijgt antwoord op al jouw vragen over het STAP-budget
  • Ontdek of jij recht hebt op STAP-subsidie
  • Na afloop weet je hoe jij het STAP-budget per 1 maart kunt aanvragen

Aanmelden webinar

Meld je hier aan voor het webinar ‘Alles wat jij als recruiter wilt weten over het STAP-budget’

3 tips waardoor jij als recruiter sneller kandidaten kunt plaatsen

Op donderdag 16 december om 12 uur krijg jij tijdens de lunch in 30 minuten, 3 praktische tips waardoor jij als recruiter efficiënter en sneller kunt werken en daardoor makkelijker kandidaten kunt plaatsen.

Heb je na die 30 minuten nog vragen, dan kun je ze allemaal stellen want na de 3 tips is er nog een live Q&A.

Voor wie is dit webinar?
Kortgezegd: voor recruiters in het MKB. Dus of je nu bureau recruiter, corporate recruiter, sourcer, talent acquisition specialist, ZZP-er, remote werkt of een andere functietitel binnen het recruitment hebt. Met deze 3 tips ga jij sneller kandidaten plaatsen/aannemen.

Er is maar beperkt plek dus geef je snel op.

Webinar Week – vrijdag 18 februari

Tijdens de Webinar Week van Werf& en ZiPconomy van 14 februari tot en met 18 februari staan er 5 dagen lang 5 webinars op het programma.

Vrijdag 18 februari staat volledig in het teken van Total Talent Management.

Webinar Week – donderdag 17 februari

Tijdens de Webinar Week van Werf& en ZiPconomy van 14 februari tot en met 18 februari staan er 5 dagen lang 5 webinars op het programma.

Donderdag 17 februari staat volledig in het teken van Legal issues.

Webinar Week – woensdag 16 februari

Tijdens de Webinar Week van Werf& en ZiPconomy van 14 februari tot en met 18 februari staan er 5 dagen lang 5 webinars op het programma.

Woensdag 16 februari staat volledig in het teken van het Verleiden van de latente doelgroep.

Webinar Week – dinsdag 15 februari

Tijdens de Webinar Week van Werf& en ZiPconomy van 14 februari tot en met 18 februari staan er 5 dagen lang 5 webinars op het programma.

Dinsdag 15 februari staat volledig in het teken van Professioneel inhuren in de praktijk.

Webinar Week – maandag 14 februari

Tijdens de Webinar Week van Werf& en ZiPconomy van 14 februari tot en met 18 februari staan er 5 dagen lang 5 webinars op het programma.

Maandag 14 februari staat volledig in het teken van Recruitment Process Automation.

Undutchables Expert Talk

Are remote workers abroad a solution to tackle the war on talent? What should we take into account when working with remote employees in another country?

Together with our partner Interfisc we will give answers to these and other questions, during our Expert Talk on the 26th of November.

Sign up now for the online session!

Thomas Inspiratie: PPA – HPTI

Op donderdag 4 november host Thomas International de inspiratie-sessie PPA – HPTI.
Een interactieve sessie over het gebruik van PPA (gedrag) in combinatie met HPTI (persoonlijkheid). Aan de hand van praktische voorbeelden ontdek je de toegevoegde waarde van beide assessments en hoe ze elkaar aanvullen.

Elke wervingsbeslissing is cruciaal voor succes, vooral in de huidige economische omgeving. Wist je dat de persoonlijkheidskenmerken, gedragskenmerken en bekwaamheden van een individu een grotere impact hebben op hogere productiviteit en betere prestaties van de werknemer in zijn functie dan wanneer je enkel rekening zou houden met ervaringen uit het verleden?

Het opnemen van een persoonlijkheidsassessment in jouw wervingsproces, geeft de volgende inzichten:
– De openheid van een persoon om te veranderen.
– Gedijen ze in een concurrerende omgeving?
– Hoe gaan ze om met stressvolle situaties?
– Streven ze naar succes?

Meld je nu aan!

Thomas Inspiratie: PPA – TeiQue

Op 2 november host Thomas International de inspiratie-sessie PPA – TeiQue.
Een interactieve sessie over het gebruik van PPA (gedrag) in combinatie met TEIQue (emotionele intelligentie). Aan de hand van praktische voorbeelden ontdek je de toegevoegde waarde van beide assessments en hoe ze elkaar aanvullen.

Wat is emotionele intelligentie?
De TEIQue biedt nuttige inzichten in het emotionele wereldbeeld van een persoon en de manier waarop hij of zij omgaat met de emoties van anderen.

Verfijn je managementvaardigheden. Neem emotioneel intelligente kandidaten aan. Communiceer effectief. Krijg inzicht in de emoties van werknemers en hoe ze omgaan met relaties. Vind tijdens het recruitmentproces de personen die het beste in je bedrijfscultuur passen door middel van de TeiQue.

Zorg dat je erbij bent!

Webinar ’10 meest gestelde vragen over arbeidsmarktcommunicatie’

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een enorm krappe arbeidsmarkt is. Het CBS meldt niet alleen een recordgroei aan vacatures, maar ook – voor het eerst: meer vacatures dan werklozen. Met alleen werving kom je er in deze tijd dus niet. Het is belangrijk dat jouw arbeidsmarktcommunicatie goed is afgestemd.

Dit jaar organiseren wij voor de 30ste keer de Leergang Arbeidsmarktcommunicatie. In de afgelopen 15 jaar hebben wij daardoor veel vragen ontvangen over arbeidsmarktcommunicatie. In dit webinar op 7 oktober neemt Martijn Hemminga je van 10.00 uur tot 11.00 uur mee in de 10 meest gestelde vragen over arbeidsmarktcommunicatie. Je krijgt antwoord op vragen als:

  • Wat is arbeidsmarktcommunicatie?
  • Hoe kan arbeidsmarktcommunicatie jou helpen in deze krappe arbeidsmarkt?

Waarom deelnemen aan dit webinar?

  • Je krijgt antwoord op de meest gestelde vragen over arbeidsmarktcommunicatie
  • Verbreed jouw kennis over arbeidsmarktcommunicatie
  • Ontdek de kansen die arbeidsmarktcommunicatie jou biedt

Aanmelden webinar

Aanmelden voor het webinar kan via deze link.