Werf& Live 19 mei 2022
Werf& Live 2022
Ben jij er bij tijdens de 7e editie van Werf& Live?
Waarom is het ene bedrijf succesvol als het gaat om werven in een krappe arbeidsmarkt en moet het andere bedrijf zijn winkels sluiten of zelfs een beursgang uitstellen? De ambities van de overheid en het bedrijfsleven vallen en staan bij het succesvol werven én behouden van talent. Hoe goed jouw werving en werkgeverschap is, bepaalt het succes van jouw organisatie in 2022 en de jaren die gaan volgen als de schaarste aanhoudt. Dat gaat niet alleen om de inzet van de juiste mediakanalen, het opbouwen van een sterk werkgeversmerk maar ook op het zicht hebben van de juiste drivers van je huidige en toekomstige arbeidspotentieel, moderniseren als organisatie in het aansturen van het bedrijf en het professionaliseren van recruitment.
Tijdens Werf& Live gaan we geen uitgebreide analyses maken van schaarste (want die is er!), maar gaan we kijken naar inspirerende oplossingsrichtingen op gebied van werving, recruitment, employer branding, en het verbinden van eigen talent.
Kortom: F*ck de krapte!
Er is in 2022 voor een beperkt aantal mensen plaats, dus claim nu alvast een ticket en wees verzekerd van een stoel tijdens Werf& Live 2022.
Zij komen spreken:
-
-
Charissa Freese
Hoogleraar HRM & Sociale Zekerheid bij Tilburg University -
Anne Berndsen
Organisatieadviseur bij Voor Morgen -
Chiel Kronenburg
Recruitment Manager bij Sogeti -
Corina van Hemert
Consultant HR-recruitment bij Compagnon -
Nathalie van Doesum
Manager Recruitment bij Gemeente Utrecht -
Eric Houwen
Head of Talent Acquisition & Employer Branding bij Deloitte Nederland -
Charlotte Lafferty
Head of Talent Acquisition bij Mollie -
Inge Vuik
Business Development Manager bij Intelligence Group -
Levina de Vreeze
Country Director bij Thomas International -
Jeroen van der Made
Oprichter en Directeur bij Createment -
Milou Verhoeks
Senior Corporate Recruiter and SourcingGeek bij Cooble -
Marloes den Hartog-Pauw
Manager Recruitment bij Capgemini -
Marion de Vries
Founder bij Employer Brand Builders -
Patrick De Pauw
Employee Engagement & Employee Advocacy expert bij Social Seeder -
Caroline Pols
Founder bij UP in Business -
Sjoerd Kuipers
Online Marketeer, Founding Partner bij Stuurlui -
Luc van Poll
Owner & Founder bij TheRecruitBoosters -
Véronique Oonk - de Jong
Employer Branding & Recruitment Analytics Lead bij Essent -
Michael Raven
Brand en concept manager bij Talmark -
Vikthor Looten
Project Manager bij Talmark -
Nienke Leenheer
Manager Field Sales bij Monsterboard -
Arjan Vissers
Senior Recruitment Evangelist Benelux bij Indeed -
Ronald Bleeker
Manager corporate recruitment - IT, kantoor, D&I & participatiebanen bij NS -
Evert van Summeren
Initiator + programmaleider bij Lefgozer -
Karen van de Ven
Projectcoördinator bij Lefgozer -
Marnix de Groot
Manager Employer Branding & Digitalisering bij Alliander -
Jelmer Koppelmans
Co-Founder bij Roadtrip -
Jelmer Zuidema
Co-Founder bij Roadtrip -
Danielle Valk
Adviseur Arbeidsmarktcommunicatie bij Erasmus MC -
Noortje Poot
Manager Talent Acquisition & Employer Branding bij Lely -
Esther van Ierlant
Campagne & Projectmanager bij C2B -
Laurens van Stokkum
Campagne & Projectmanager bij C2B
Programma
Charisssa geeft antwoord op de vraag hoe je met inclusief HRM naar minder schaarste op de arbeidsmarkt kan gaan.
De arbeidsmarkt is sterk in transitie. De schaarste aan talent stijgt onverminderd en werkgevers halen alles uit de kast om tijdig de juiste mensen aan te trekken.
In deze breakout bespreekt Arjan Vissers, Recruitment Evangelist bij Indeed, welke ontwikkelingen we momenteel zien en kijken we naar verschuivingen en de invloed van de pandemie. We bespreken waar de kansen liggen en welke risico’s hierbij komen kijken.
Tijdens deze sessie
- Delen we inzichten en trends op de Nederlandse arbeidsmarkt
- Ontdek je hoe de pandemie het gedrag van werkzoekenden heeft beïnvloed
- Leer hoe je als werkgever actief op zoek kunt gaan naar talent in een competitieve arbeidsmarkt
Na deze sessie weet je wat de huidige stand van zaken is in de arbeidsmarkt en hoe je in het huidige landschap succesvol kan zijn.
‘Voor jou 10 anderen’ – dat is de luxe die een werkzoekende op dit moment heeft. Want wat hij bij zijn huidige werkgever niet vindt, gaat hij ergens anders zoeken. En dat is precíes de sweet spot voor jouw werving! Tijdens deze sessie vertel ik je hoe je het werkgeverschap van jouw organisatie vertaalt naar je werving en daarmee inspeelt op de belangrijkste overwegingen om voor jouw organisatie te kiezen!
Onder leiding van Heleen Stoevelaar gaan Marnix de Groot (Alliander), Nathalie van Doesum (Gemeente Utrecht) en Chiel Kronenburg (Sogeti) met elkaar het gesprek (en de discussie) aan over hoe je het je hele organisatie de krapte te lijf kan gaan.
Sourcing, inmiddels niet meer weg te denken uit de recruitment. Vooral in tijden van krapte een sterk wapen om in te zetten om toch die die vacatures te vervullen. Sourcing is extreem effectief maar ook extreem arbeidsintensief en daardoor niet altijd even geliefd bij recruiters. Je doet sourcing er niet zomaar even bij. Je gaat ook niet zomaar even sourcen. Hoe doe je dat dan wel? En ook nog eens op een out of the box manier wat nodig is in deze arbeidsmarkt. Milou Verhoeks, Partner en Sourcing Geek bij Cooble legt jullie het geheim uit van out of the box sourcing.
Na deze sessie weet je: Hoe je out of the box kunt sourcen, hoe je effectief kunt sourcen en hoe je sourcing het beste inzet binnen deze krappe arbeidsmarkt (en ook vooral hoe niet!).
Marloes den Hartog-Pauw neemt jullie graag mee in de recruitment uitdagingen binnen Capgemini en vertelt graag hoe zij het afgelopen jaar bijna 1000 nieuwe medewerkers wisten te werven. Hoewel in het verleden behaalde resultaten ook voor Capgemini geen garantie biedt voor succes in 2022, hebben zij in Q1 al ruim 300 nieuwe medewerkers mogen verwelkomen. Geen antwoord op al jouw wervingsvragen, niet het ei van Columbus waar we allemaal naar zoeken, hopelijk wel een inspirerend verhaal over waar je in een Corporate allemaal tegen aan kunt lopen en hoe zij deze uitdagingen aanvliegen. Sharing is caring! F*ck de krapte.
In de huidige krappe arbeidsmarkt is het aantrekken van toptalent een uitdaging voor HR-managers. Createment heeft een effectieve unieke assessment- en trainingsmethodiek ontwikkeld voor het identificeren van IT-talent. Door een assessment in te zetten wat het leervermogen meet van de kandidaat, kunnen zij op basis van data het succes voorspellen van een kandidaat.
Na deze sessie weet je
• Hoe je assessments kunt inzetten tijdens je recruitmentproces
• Wat het belang is van objectieve data bij het werven van de juiste kandidaat
• Hoe je onbewuste vooroordelen en onderbuikgevoel kunt uitschakelen om zo betere wervingsbeslissingen te maken
Marion de Vries (Juryvoorzitter Werf& Awards) en Danielle Valk (jurylid Werf& Awards) gaan het gesprek aan met Esther van Ierlant en Laurens van Stokkum van C2B samen met New York Pizza inzender van een case voor de Werf& Awards en Noortje Poot van Lely, ook een van de inzenders van een case voor de Werf& Awards.
Dat de huidige arbeidsmarkt erg krap is, hoeven we niemand meer te vertellen. Werkgevers en recruiters halen alles uit de kast om het juiste talent toch te overtuigen om te kiezen voor hun organisatie, zij zijn immers de leukste! Maar wat als dit juiste talent toch niet te verleiden is? Hoe kun je ervoor zorgen dat de vacatures toch worden opgevuld met geschikte personen? Tijdens deze sessie vertelt Intelligence Group over hoe organisaties op basis van alternatieve en kansrijke talentpools toch kandidaten aan zich kunnen binden.
Niet de plannen, strategieën of de bedrijfsdoelen bepalen je succes, dat doen de mensen. Daarom bouwen wij aan werkgeversmerken die draaien om talent en gedeelde ambities. Drie jaar werken we samen aan een onweerstaanbaar werkgeversmerk van Essent. We geloven in een integrale aanpak van de talent journey; stap voor stap talenten binden aan de organisatie. En dus moet elk detail kloppen.
Werk is niet alleen wat je doet, maar ook wie je bent. Onze inzichten maken de match tussen het hart van de organisatie en de ziel van de doelgroep.
Na deze sessie weet je
- Wat de geheimen van een irresistible employer brand zijn
- Dat employer brand het nieuwe corporate brand is
- Hoe je met doelgroepen verbindt
- Hoe je employer branding ook intern tot leven wekt
Tijdens deze sessie vertellen Corina en Sander hoe De Mandemakers Groep oplossingen zoekt voor het vinden van kandidaten in deze huidige krapte op de arbeidsmarkt en hoe zij zich niet gek laten maken, maar vooral in kansen denken en deze omzetten in acties.
Monsterboard heeft als doel om werkzoekenden en werkgevers wegwijs te maken in een werkomgeving die met de dag complexer lijkt te worden. Het Future of Work gaat in op de onderwerpen die in het komende jaar van invloed zullen zijn op recruiters en kandidaten.
De wervingsvooruitzichten zijn lastig. De uitdaging is het vinden van kandidaten met de juiste vaardigheden.
Na deze sessie weet je
* Wervingsvooruitzichten voor 2022
* Werkgevers identificeren hun 3 voornaamste verwachte uitdagingen
* Uitdagingen bij het evalueren van kandidaten
* Meest effectieve hulpmiddelen voor het vinden van gekwalificeerde kandidaten
Medewerkers activeren, hoe doe je dit, waarom zou je dit doe, en waarop moet je letten. En nog belangrijker, wat kan ik verwachten van een dergelijk programma en welke impact kan dit hebben in mijn zoektocht naar nieuw talent? Met vele voorbeelden maken we dit een boeiende leer sessie!
Na deze sessie weet je
- waarom je een employee advocacy programma start
- hoe je een dergelijk programma start
- wat je concreet mag verwachten
Tekorten in de zorg onoplosbaar? Moeite om zij-instromers te vinden en te binden? Dan ken je Lefgozer (m/v) waarschijnlijk nog niet. Lefgozer (m/v) is een organisatie die een brug slaat tussen zij-instromers en zorg-organisatie. Tijdens deze Werf& Live breakout gaat podcast host Martijn Hemminga in gesprek met Evert van Summeren (Bedenker en projectleider) en Karen van de Ven (Projectcoördinator) van Project Lefgozer (m/v).
In het Lefgozer traject worden zij-instromers binnen 1,5 jaar omgeschoold tot Verzorgende-IG niveau 3, waarmee niet alleen snel kan worden voorzien in een capaciteitsbehoefte, maar waarmee ook een ander profiel zorgmedewerker wordt geworven. Medewerkers worden in het Lefgozer traject opgeleid in de veranderende visie waarin het samenspel in zorg zo belangrijk is. Bovendien zijn deze zij-instromers vaak gevormd in een ander werkveld (buiten de zorg) en nemen zij talenten mee die voor uw organisatie waardevol kunnen zijn. Kortom: een traject met deelnemers uit een hele interessante doelgroep waarmee organisaties snel tekorten kan bestrijden en het uitvalspercentage en de kosten beduidend lager liggen dan bij de reguliere opleidingen.
Deze breakout is voor iedereen die de kracht van zijinstromers wil ontdekken, ook als je niet in de zorg werkt.
De reis naar een objectievere manier van selecteren met een pilot ism het Ministerie van Sociale Zaken. Objectief selecteren heeft impact op iedere deelnemer aan het proces: de kandidaat, de recruiter en de hiring manager. Tijdens deze break-out sessie krijg je uit eerste hand de achtergrond waarom NS dit wil, de manier waarop NS dit proces gestart is en hoe Ubeeo dit heeft ontwikkeld in het ATS
Anno 2022 is de website niet meer uit jouw marketing- en communicatie landschap weg te denken. Met Stuurlui hebben we veel ervaring in de recruitment branche met bijbehorende online trends. Tijdens onze presentatie nemen we jullie hierin mee aan de hand van een aantal concrete cases uit de recruitment wereld. Het doel hiervan is om jullie concrete tips en adviezen te geven waar jullie zelf direct mee aan de slag kunnen. Dus wanneer je jezelf actief met de website van jouw organisatie bezig houdt, dan kunnen we je van harte aanraden om deze sessie te volgen.
Het allergrootste probleem van dit moment: waar haal ik de juiste kandidaten en aantallen vandaan?
• Waar bevinden de juiste kandidaten zich
• Hoe kom ik wel in contact met de juiste kandidaten
• Hoe weet ik op het juiste moment de kandidaten te benaderen voordat de concurrent dat doet
De Recruitmenthelden van NU, wat doen ze anders?
De manier hoe we in 2030 allemaal werven 😉
Deze sessie van Caroline geeft je:
- Verrassende inzichten
- Geen open deuren
- Concrete voorbeelden
- Bewezen cases
Na deze sessie weet je:
* Dat data een beginpunt is van succesvol werven
* Welke kansen deze nieuwe discipline jou als werkgever en als bureau biedt om je te onderscheiden op de arbeidsmarkt
* Dat slimmer werken meer plezier en succes geeft dan nog harder werken en hetzelfde blijven doen
TheRecruitBoosters is een jonge organisatie die technologie en recruitment dichterbij elkaar brengt. Het huidige, algemeen gebruikte recruitmentproces kan namelijk veel efficiënter en slimmer ingericht worden.
Technologie ontwikkelt zich razendsnel, ook binnen de recruitmentwereld. Volg deze sessie en zorg dat jij en jouw organisatie niet achterblijven op de concurrentie.
Mensen die ons kennen weten dat wij als persoon en als bedrijf enorm praktisch ingesteld zijn - dus dat kunnen ze ook verwachten van de sessie. Wij zullen het hebben over de toekomst van online meten; van cookies, pixels tot aan Google Analytics 4. Wat gaat er veranderen en waar moet je nou écht iets mee. Uiteraard is er ruimte voor vragen en blijven we na de sessie hangen om evt. verdieping te bieden.
-
Inloop09:00 - 10:00
-
Inloop09:00 - 09:00
-
Opening Werf& Live 202210:00 - 10:10
-
Schaarste bestaat niet?!Charisssa geeft antwoord op de vraag hoe je met inclusief HRM naar minder schaarste op de arbeidsmarkt kan gaan.10:10 - 10:35
-
Keynote door Charlotte Lafferty10:35 - 11:00
-
Pauze11:00 - 11:30
-
Arbeidsmarktupdate –Wat valt ons op in de arbeidsmarkt?De arbeidsmarkt is sterk in transitie. De schaarste aan talent stijgt onverminderd en werkgevers halen alles uit de kast om tijdig de juiste mensen aan te trekken. <br> In deze breakout bespreekt Arjan Vissers, Recruitment Evangelist bij Indeed, welke ontwikkelingen we momenteel zien en kijken we naar verschuivingen en de invloed van de pandemie. We bespreken waar de kansen liggen en welke risico’s hierbij komen kijken.<br><Br> <b>Tijdens deze sessie </b><br> - Delen we inzichten en trends op de Nederlandse arbeidsmarkt<Br> - Ontdek je hoe de pandemie het gedrag van werkzoekenden heeft beïnvloed<br> - Leer hoe je als werkgever actief op zoek kunt gaan naar talent in een competitieve arbeidsmarkt<br> <br> Na deze sessie weet je wat de huidige stand van zaken is in de arbeidsmarkt en hoe je in het huidige landschap succesvol kan zijn.11:30 - 11:55
-
Goed werkgeverschap als basis voor je werving‘Voor jou 10 anderen’ – dat is de luxe die een werkzoekende op dit moment heeft. Want wat hij bij zijn huidige werkgever niet vindt, gaat hij ergens anders zoeken. En dat is precíes de sweet spot voor jouw werving! Tijdens deze sessie vertel ik je hoe je het werkgeverschap van jouw organisatie vertaalt naar je werving en daarmee inspeelt op de belangrijkste overwegingen om voor jouw organisatie te kiezen!12:00 - 12:25
-
Lunch12:25 - 13:30
-
Met je hele organisatie de krapte te lijf!Onder leiding van Heleen Stoevelaar gaan Marnix de Groot (Alliander), Nathalie van Doesum (Gemeente Utrecht) en Chiel Kronenburg (Sogeti) met elkaar het gesprek (en de discussie) aan over hoe je het je hele organisatie de krapte te lijf kan gaan.13:30 - 14:25
-
Pauze14:25 - 14:55
-
Out of the Box SourcingSourcing, inmiddels niet meer weg te denken uit de recruitment. Vooral in tijden van krapte een sterk wapen om in te zetten om toch die die vacatures te vervullen. Sourcing is extreem effectief maar ook extreem arbeidsintensief en daardoor niet altijd even geliefd bij recruiters. Je doet sourcing er niet zomaar even bij. Je gaat ook niet zomaar even sourcen. Hoe doe je dat dan wel? En ook nog eens op een out of the box manier wat nodig is in deze arbeidsmarkt. Milou Verhoeks, Partner en Sourcing Geek bij Cooble legt jullie het geheim uit van out of the box sourcing. <br><br> <b>Na deze sessie weet je:</b> Hoe je out of the box kunt sourcen, hoe je effectief kunt sourcen en hoe je sourcing het beste inzet binnen deze krappe arbeidsmarkt (en ook vooral hoe niet!).14:55 - 15:15
-
Uitreiking Werf& Awards15:20 - 15:40
-
Keynote Eric Houwen15:45 - 16:15
-
Afsluiting Werf& Live16:15 - 16:30
-
Netwerk borrel16:30 - 17:30
-
Hoe Capgemini blijft groeien: vissen in een andere vijver, met een andere hengel of met ander aas?Marloes den Hartog-Pauw neemt jullie graag mee in de recruitment uitdagingen binnen Capgemini en vertelt graag hoe zij het afgelopen jaar bijna 1000 nieuwe medewerkers wisten te werven. Hoewel in het verleden behaalde resultaten ook voor Capgemini geen garantie biedt voor succes in 2022, hebben zij in Q1 al ruim 300 nieuwe medewerkers mogen verwelkomen. Geen antwoord op al jouw wervingsvragen, niet het ei van Columbus waar we allemaal naar zoeken, hopelijk wel een inspirerend verhaal over waar je in een Corporate allemaal tegen aan kunt lopen en hoe zij deze uitdagingen aanvliegen. Sharing is caring! F*ck de krapte.11:30 - 11:55
-
Kandidaatsucces voorspellen op basis van assessmentsIn de huidige krappe arbeidsmarkt is het aantrekken van toptalent een uitdaging voor HR-managers. Createment heeft een effectieve unieke assessment- en trainingsmethodiek ontwikkeld voor het identificeren van IT-talent. Door een assessment in te zetten wat het leervermogen meet van de kandidaat, kunnen zij op basis van data het succes voorspellen van een kandidaat. <br><br> <b>Na deze sessie weet je</b><br> • Hoe je assessments kunt inzetten tijdens je recruitmentproces<Br> • Wat het belang is van objectieve data bij het werven van de juiste kandidaat<br> • Hoe je onbewuste vooroordelen en onderbuikgevoel kunt uitschakelen om zo betere wervingsbeslissingen te maken<br>12:00 - 12:25
-
Spektakel of tot in detail uitgedacht. Twee routes naar een sterk employer brandMarion de Vries (Juryvoorzitter Werf& Awards) en Danielle Valk (jurylid Werf& Awards) gaan het gesprek aan met Esther van Ierlant en Laurens van Stokkum van C2B samen met New York Pizza inzender van een case voor de Werf& Awards en Noortje Poot van Lely, ook een van de inzenders van een case voor de Werf& Awards.13:30 - 14:25
-
Hoe vind je alternatieve en kansrijke talentpools?Dat de huidige arbeidsmarkt erg krap is, hoeven we niemand meer te vertellen. Werkgevers en recruiters halen alles uit de kast om het juiste talent toch te overtuigen om te kiezen voor hun organisatie, zij zijn immers de leukste! Maar wat als dit juiste talent toch niet te verleiden is? Hoe kun je ervoor zorgen dat de vacatures toch worden opgevuld met geschikte personen? Tijdens deze sessie vertelt Intelligence Group over hoe organisaties op basis van alternatieve en kansrijke talentpools toch kandidaten aan zich kunnen binden.14:55 - 15:15
-
De lessen van 3 jaar irresistible employer brandingNiet de plannen, strategieën of de bedrijfsdoelen bepalen je succes, dat doen de mensen. Daarom bouwen wij aan werkgeversmerken die draaien om talent en gedeelde ambities. Drie jaar werken we samen aan een onweerstaanbaar werkgeversmerk van Essent. We geloven in een integrale aanpak van de talent journey; stap voor stap talenten binden aan de organisatie. En dus moet elk detail kloppen. <br><br> Werk is niet alleen wat je doet, maar ook wie je bent. Onze inzichten maken de match tussen het hart van de organisatie en de ziel van de doelgroep. <br><br> <b>Na deze sessie weet je</b><br> - Wat de geheimen van een irresistible employer brand zijn<br> - Dat employer brand het nieuwe corporate brand is<br> - Hoe je met doelgroepen verbindt<br> - Hoe je employer branding ook intern tot leven wekt<br>11:30 - 11:55
-
Hoe wel?Tijdens deze sessie vertellen Corina en Sander hoe De Mandemakers Groep oplossingen zoekt voor het vinden van kandidaten in deze huidige krapte op de arbeidsmarkt en hoe zij zich niet gek laten maken, maar vooral in kansen denken en deze omzetten in acties.12:00 - 12:25
-
Monsterboard Future of Work marktonderzoekMonsterboard heeft als doel om werkzoekenden en werkgevers wegwijs te maken in een werkomgeving die met de dag complexer lijkt te worden. Het Future of Work gaat in op de onderwerpen die in het komende jaar van invloed zullen zijn op recruiters en kandidaten.<br> De wervingsvooruitzichten zijn lastig. De uitdaging is het vinden van kandidaten met de juiste vaardigheden. <br><br> <b> Na deze sessie weet je</b><br> * Wervingsvooruitzichten voor 2022<br> * Werkgevers identificeren hun 3 voornaamste verwachte uitdagingen<br> * Uitdagingen bij het evalueren van kandidaten<br> * Meest effectieve hulpmiddelen voor het vinden van gekwalificeerde kandidaten<br>13:30 - 13:55
-
Zonder Employee Advocacy geen toekomst?Medewerkers activeren, hoe doe je dit, waarom zou je dit doe, en waarop moet je letten. En nog belangrijker, wat kan ik verwachten van een dergelijk programma en welke impact kan dit hebben in mijn zoektocht naar nieuw talent? Met vele voorbeelden maken we dit een boeiende leer sessie! <br><br> <b>Na deze sessie weet je</b><br> - waarom je een employee advocacy programma start<br> - hoe je een dergelijk programma start<br> - wat je concreet mag verwachten<Br> <br>14:00 - 14:25
-
Podcast Werving in de zorg met Project Lefgozer (m/v)Tekorten in de zorg onoplosbaar? Moeite om zij-instromers te vinden en te binden? Dan ken je Lefgozer (m/v) waarschijnlijk nog niet. Lefgozer (m/v) is een organisatie die een brug slaat tussen zij-instromers en zorg-organisatie. Tijdens deze Werf& Live breakout gaat podcast host Martijn Hemminga in gesprek met Evert van Summeren (Bedenker en projectleider) en Karen van de Ven (Projectcoördinator) van Project Lefgozer (m/v). <bR><br> In het Lefgozer traject worden zij-instromers binnen 1,5 jaar omgeschoold tot Verzorgende-IG niveau 3, waarmee niet alleen snel kan worden voorzien in een capaciteitsbehoefte, maar waarmee ook een ander profiel zorgmedewerker wordt geworven. Medewerkers worden in het Lefgozer traject opgeleid in de veranderende visie waarin het samenspel in zorg zo belangrijk is. Bovendien zijn deze zij-instromers vaak gevormd in een ander werkveld (buiten de zorg) en nemen zij talenten mee die voor uw organisatie waardevol kunnen zijn. Kortom: een traject met deelnemers uit een hele interessante doelgroep waarmee organisaties snel tekorten kan bestrijden en het uitvalspercentage en de kosten beduidend lager liggen dan bij de reguliere opleidingen. <br><br> Deze breakout is voor iedereen die de kracht van zijinstromers wil ontdekken, ook als je niet in de zorg werkt.14:55 - 15:15
-
Onze reis naar een objectieve manier van selecterenDe reis naar een objectievere manier van selecteren met een pilot ism het Ministerie van Sociale Zaken. Objectief selecteren heeft impact op iedere deelnemer aan het proces: de kandidaat, de recruiter en de hiring manager. Tijdens deze break-out sessie krijg je uit eerste hand de achtergrond waarom NS dit wil, de manier waarop NS dit proces gestart is en hoe Ubeeo dit heeft ontwikkeld in het ATS11:30 - 11:55
-
Waar moet een recruitment website anno 2022 aan voldoen?Anno 2022 is de website niet meer uit jouw marketing- en communicatie landschap weg te denken. Met Stuurlui hebben we veel ervaring in de recruitment branche met bijbehorende online trends. Tijdens onze presentatie nemen we jullie hierin mee aan de hand van een aantal concrete cases uit de recruitment wereld. Het doel hiervan is om jullie concrete tips en adviezen te geven waar jullie zelf direct mee aan de slag kunnen. Dus wanneer je jezelf actief met de website van jouw organisatie bezig houdt, dan kunnen we je van harte aanraden om deze sessie te volgen.<br><br>12:00 - 12:25
-
F*ck de krapte! Wie zijn NU de Recruitmenthelden?Het allergrootste probleem van dit moment: waar haal ik de juiste kandidaten en aantallen vandaan? <br> • Waar bevinden de juiste kandidaten zich<br> • Hoe kom ik wel in contact met de juiste kandidaten<br> • Hoe weet ik op het juiste moment de kandidaten te benaderen voordat de concurrent dat doet<br> De Recruitmenthelden van NU, wat doen ze anders? <br><br> De manier hoe we in 2030 allemaal werven 😉 <br><br> Deze sessie van Caroline geeft je:<br> - Verrassende inzichten <br> - Geen open deuren <br> - Concrete voorbeelden<br> - Bewezen cases <br><br> Na deze sessie weet je:<br> * Dat data een beginpunt is van succesvol werven<br> * Welke kansen deze nieuwe discipline jou als werkgever en als bureau biedt om je te onderscheiden op de arbeidsmarkt<br> * Dat slimmer werken meer plezier en succes geeft dan nog harder werken en hetzelfde blijven doen13:30 - 13:55
-
We Love de KrapteTheRecruitBoosters is een jonge organisatie die technologie en recruitment dichterbij elkaar brengt. Het huidige, algemeen gebruikte recruitmentproces kan namelijk veel efficiënter en slimmer ingericht worden.<br><Br> Technologie ontwikkelt zich razendsnel, ook binnen de recruitmentwereld. Volg deze sessie en zorg dat jij en jouw organisatie niet achterblijven op de concurrentie.14:00 - 14:25
-
De toekomst van online meetbaarheidMensen die ons kennen weten dat wij als persoon en als bedrijf enorm praktisch ingesteld zijn - dus dat kunnen ze ook verwachten van de sessie. Wij zullen het hebben over de toekomst van online meten; van cookies, pixels tot aan Google Analytics 4. Wat gaat er veranderen en waar moet je nou écht iets mee. Uiteraard is er ruimte voor vragen en blijven we na de sessie hangen om evt. verdieping te bieden.14:55 - 15:15