Home Selectie Jaarcongres Sprekers Mees van Velzen

Mees van Velzen

In 2011 heeft Mees met zijn bedrijf MrWork Social Media Recruitment geïntroduceerd op de Nederlandse arbeidsmarkt. De opkomst van Social Media heeft de wereld veranderd. Mees, die in 2011 zelf op zoek was naar een nieuwe uitdaging, liep er tegenaan dat hij de manier waarop je als kandidaat werd geworven niet passend vond in het tijdsbeeld waarin Social Media een steeds belangrijkere rol kregen. MrWork is ontstaan vanuit de overtuiging dat Social Media de manier waarop bedrijven werven voor altijd zal veranderen. Inmiddels verzorgt MrWork met haar technologie en teams vanuit kantoren in Nederland en de U.K. wereldwijd campagnes voor hun klanten.

Naast zijn dagelijkse werkzaamheden als CEO van MrWork, is Mees spreker op events waar hij graag zijn kijk deelt op onderwerpen zoals referral, de candidate journey en employer branding.

Van hunten naar verleiden; hoe Social Media bedrijven dwingt hun recruitment strategie te veranderen

Mees verzorgt tijdens het Werf& Selectie Jaarcongres de Candidate Experience case presentatie: “Van hunten naar verleiden; hoe Social Media bedrijven dwingt hun recruitment strategie te veranderen”

Lees verder>>

Mees van Velzen
1,912FansLike
71VolgersVolg
4,544VolgersVolg
105AbonneesAbonneer

Werf& Live Nieuws

- advertentie -

Privacy verklaring

Werf-en.nl gaat zorgvuldig om met uw privacy om op deze website. Lees meer hierover in onze privacy verklaring. Klik op 'privacy instellingen' om uw toestemmingen voor verwerking van uw informatie aan te passen.

Privacy verklaring | Verberg deze balk
Privacy instellingen