René van der Kroon

FunctieStrategy & Creative Directo BedrijfRadancy Bekijk profiel op LinkedIn

René van der Kroon koos na zijn studies Bedrijfskunde en Media & Journalistiek niet voor het corporate jasje-dasje pad, maar voor een baan als copywriter bij Maximum (inmiddels Radancy). Om vervolgens jarenlang bij corporate en overheidsorganisaties de deur plat te lopen. Inmiddels is hij Creatief Directeur van Radancy Nederland en verantwoordelijk geweest voor campagnes van onder meer Defensie, De Nederlandsche Bank, Dura Vermeer en gemeente Amsterdam. René heeft meer dan 17 jaar ervaring in arbeidsmarkt-communicatie en een scherp oog voor strategie, creativiteit en executie.

Onze partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
BRANDMANNEN
Byner
Compagnon
Goals
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
Jobmatix
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
Radancy
RecruitAgent.ai
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Scotty AI
SendtoDeliver
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
ToTalent.eu
UP in Business
WBNRS
Werkzoeken

Bekijk het event