Bootcamp Sourcing & Search – 20 en 21 mei 2019 [adv]

Anja van Kemenade Op 16 april 2019
Gem. leestijd 2 min 419x gelezen
Deel dit artikel:
Bootcamp Sourcing & Search – 20 en 21 mei 2019 [adv]

Leer direct meer juiste kandidaten te vinden en verleiden met een toegankelijke en kadidaatgerichte sourcingsaanpak.

Kandidaten worden schaarser

Maandag 20 en dinsdag 21 mei 2019 verzorgen Sandor Lokenberg en Laura Hoogendoorn alweer de derde Bootcamp Sourcing & Search. Een moderne wervingsstrategie kan niet meer zonder het actief benaderen van beoogd talent. Zeker nu kandidaten schaarser worden en afwachtend zijn tot werkgevers hen benaderen. Dat geldt van laag tot hoog opgeleid, van controller tot verpleegkundige.

Leer de geheimen van sourcing

Sourcen is echt een eigen discipline binnen recruitment, werving en arbeidsmarktcommunicatie. Het is veel meer dan alleen een Inmail versturen via LinkedIn of een ‘boolean search’ in Google. Talent laat zich vinden en verleiden, mits jij de juiste aanpak en strategie hanteert. Tijdens deze tweedaagse training leren wij je de geheimen van sourcing. Je wordt geen sourcings Jedi of Ninja, maar gaat wel veel meer talent vinden en succesvol benaderen

Combikorting

Wanneer je samen met een collega van dezelfde organisatie inschrijft, ontvang je bij gelijktijdige aanmelding éénmalig €  290,- korting. Gebruik hiervoor bij inschrijving de actiecode combi-bss.

Resultaat

Na deze tweedaagse bootcamp:

  • Ben je in staat gericht te zoeken en benaderen voor iedere vacature
  • Kun je jouw stakeholders overtuigen op basis van data
  • Heb je marktkennis door feedback van jouw doelgroep
  • Ben je een Boolean Expert

De experts

Deze 2 dagen staan de experts Laura Hoogendoorn en Sandor Lokenberg ruim 4 dagdelen samen met jullie eerst stil bij de basis van sourcen. Welke kanalen, middelen, manieren, do’s & don’ts en zoekstrings? Daarna bouwen zij dit op naar benaderen en verleiden. Hoe vind je net iets extra’s van de doelgroep? Hoe kun je verrassend en effectief benaderen op de juiste manier? Ze eindigen op de laatste dag met het effectief en (grootschalig) benaderen van jouw doelgroep. Het vullen van de pipeline en strategisch de markt benaderen.

Meer informatie?

Kijk voor meer informatie en/of voor het downloaden van de factsheet op de website van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners