Home Advertorial Nieuw! Bootcamp Sourcing & Search

    Nieuw! Bootcamp Sourcing & Search [adv]

    219 keer
    0

    Leer direct meer juiste kandidaten te vinden en verleiden met een toegankelijke en kadidaatgerichte sourcingsaanpak.

    Actief benaderen

    Donderdag 19 en vrijdag 20 april 2018 start de eerste Bootcamp Sourcing & Search. Een moderne wervingsstrategie kan niet meer zonder het actief benaderen van beoogd talent. Zeker nu kandidaten schaarser worden en afwachtend zijn tot werkgevers hen benaderen. Dat geldt van laag tot hoog opgeleid, van controller tot verpleegkundige.

    Leer de geheimen van sourcing

    Sourcen is echt een eigen discipline binnen recruitment, werving en arbeidsmarktcommunicatie. Het is veel meer dan alleen een Inmail versturen via LinkedIn of een ‘boolean search’ in Google. Talent laat zich vinden en verleiden, mits jij de juiste aanpak en strategie hanteert. Tijdens deze tweedaagse training leren wij je de geheimen van sourcing. Je wordt geen sourcings Jedi of Ninja, maar gaat wel veel meer talent vinden en succesvol benaderen

    Vroegboekactie

    Bij inschrijving uiterlijk 1 maart 2018 voor de Leergang Sourcing & Search ontvang je gratis deelname aan Werf& Live op 17 mei 2018.

    Combikorting

    Wanneer je samen met een collega van dezelfde organisatie inschrijft, ontvang je bij gelijktijdige aanmelding éénmalig €  290,- korting. Gebruik hiervoor bij inschrijving de actiecode combi-bss.

    Resultaat

    Na deze tweedaagse bootcamp:

    • Ben je in staat gericht te zoeken en benaderen voor iedere vacature
    • Kun je jouw stakeholders overtuigen op basis van data
    • Heb je marktkennis door feedback van jouw doelgroep
    • Ben je een Boolean Expert

    De experts

    Deze 2 dagen staan de experts Laura Hoogendoorn en Sandor Lokenberg ruim 4 dagdelen samen met jullie eerst stil bij de basis van sourcen. Welke kanalen, middelen, manieren, do’s & don’ts en zoekstrings? Daarna bouwen zij dit op naar benaderen en verleiden. Hoe vind je net iets extra’s van de doelgroep? Hoe kun je verrassend en effectief benaderen op de juiste manier? Ze eindigen op de laatste dag met het effectief en (grootschalig) benaderen van jouw doelgroep. Het vullen van de pipeline en strategisch de markt benaderen.

    Meer informatie?

    Kijk voor meer informatie en/of voor het downloaden van de factsheet op de website van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.

    LAAT EEN REACTIE ACHTER

    Please enter your comment!
    Please enter your name here