Deloitte werft toekomstige topbestuurders

Martijn Hemminga Op 25 september 2010
Gem. leestijd 2 min 3214x gelezen
Deel dit artikel:

Deloitte werft toekomstige topmanagersDeze week is de nieuwe arbeidsmarktcampagne van Deloitte van start gegaan. De campagne start met een periode waarin teasers van een anonieme afzender via diverse media oproepen om naar de site begineersthier.nl te gaan. Dat Deloitte de afzender is wordt pas duidelijk op de site.

Start van je carrière
Deloitte campagne begineersthier.nlDe campagne van Deloitte gaat  in op het feit dat zij de ideale werkgever is om te starten als je talent hebt om vervolgens als topbestuurder bij grote bedrijven als KLM, Shell, Heineken, Rabobank of de overheid terecht te komen. In een animatie op de site claimt Deloitte dat veel topmanagers ooit begonnen zijn bij Deloitte. Met de nieuwe generaties op de arbeidsmarkt weet Deloitte dat nieuw talent nooit meer hun hele leven blijven werken bij hen. De campagne, die afgelopen dinsdag van start ging, richt zich primair op studenten aan universiteiten en hogescholen. Diverse campagne-uitingen zoals  advertenties, posters en banners moet de doelgroep triggeren om naar begineersthier.nl te gaan.

Inzet fotosite Mobypicture.com
Innovatief in de campagne is de inzet van het real-time content platform mobypicture.com voor de lancering. “Wat het echt inhoudt om bij een bedrijf te werken is lastig te vangen in traditionele media. Real-time delen van avonturen middels social media kan dit echter wel inzichtelijk maken.” vertelt Mathys van Abbe, van Mobypicture. Door middel van een fotowedstrijd vraagt Deloitte aandacht voor de nieuwe arbeidsmarktcampagne. “Wie de meest opvallende foto van de nieuwe arbeidsmarktcampagne maakt en uploadt via Spot the green dot en win een iPhone 4 #begineersthier, wordt de winnaar” aldus Wouter van Voorst tot Voorst, Manager Employer Branding bij Deloitte.

Deel dit artikel:
Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners