Home Campagnes Bij Specsavers ben je meer dan je baan in nieuwe wervingscampagne

Bij Specsavers ben je meer dan je baan in nieuwe wervingscampagne

183 keer
0

Onder de noemer ‘Je bent meer dan je baan’ heeft oog- en hoorzorgwinkel Specsavers een campagne gelanceerd met een hoofdrol voor video. In de video’s staan medewerkers centraal zowel op het werk als privé omdat medewerkers bij de retailer voorop worden gesteld.

DNA

Specsavers groeit en opent dit jaar in totaal 15 vestigingen waarvan 6 er na de zomer op de planning staan. Hiervoor is het bedrijf op zoek naar opticiens, audiciens, winkelmedewerkers en retailpartners. Om het karakter van het familiebedrijf te tonen ontwikkelde de keten een serie van zes video’s waarin de mensen van Specsavers in de spotlight staan. Screenshot meerdanjebaan.nlHet doel van de ‘Je bent meer dan je baan’-campagne is om het DNA van Specsavers op de kaart te zetten en een wervende werking te creëren richting de doelgroep.

Campagnesite

De video’s zijn niet alleen terug te vinden op Youtube maar ook op de campagnesite Meerdanjebaan.nl. Er zijn voor vijf functies een landingspagina op de campagnesite (klik op beeld voor een vergroting) met daarop de video, de functie en het sollicitatieformulier. Daarnaast is er een compilatievideo met beelden uit de vijf doelgroepvideo’s (zie video hieronder).

 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here