Internal Branding prijs voor St Franciscus Gasthuis

Martijn Hemminga Op 30 september 2010
Gem. leestijd 2 min 2121x gelezen
Deel dit artikel:

Internal Branding prijs voor Sint Franciscus GasthuisHet Sint Franciscus Gasthuis heeft de NIMA Internal Branding prijs in de wacht gesleept. Tijdens de NIMA bijeenkomst ‘Het overtuigende bewijs van internal branding’ hebben vakjury en publiek samen de winnaar bepaald. Het was een pittige strijd tussen Hi, Eneco, Sint Franciscus Gasthuis en DeliXL.

De prijs is een initiatief van het expertiseplatform NIMA Internal Branding en is in het leven geroepen om succesvolle initiatieven op het gebied van internal branding te belonen. In de jury zaten vertegenwoordigers met een HR-achtergrond en specialisten in marketing en communicatie.

Juryrapport
Uit het juryrapport: Het internal branding beleid is zeer grondig aangepakt met een vertaling naar alle operationele processen. Sterk is de integrale benadering (lijn, marketing & communicatie en HR). De aanpak is helder en gedegen. De middelen zeer concreet. Er is gedacht aan symboolwerking en interactieve programma’s voor medewerkers met meetbare resultaten in kwaliteit, tevredenheid en arbeidsmarktimago

Trots
Annejette Scheer, teammanager marketing & communicatie bij het Sint Franciscus Gasthuis reageert enthousiast op de uitverkiezing: ‘We zijn heel trots dat we deze prijs hebben ontvangen. Doordat onze merkwaarden in de hele organisatie worden gedragen, ervaart de patiënt dat we ons met passie inzetten om optimale zorg te bieden. Dat is waar we het uiteindelijk voor doen!’
Bron: NIMA

Advertorial: Expertclass Internal Branding
De gouden regel van employer branding is: intern beginnen is extern winnen. Datgene wat u extern uitdraagt en belooft, moet u intern waarmaken. Een sterk employer brand begint met internal branding. Ontdek alles over internal branding op de Expertclass Internal branding van de AMC Academie op dinsdag 23 november.

Deel dit artikel:
Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners