Het verschil maken met een sterk werkgeversmerk [adv]

Anja van Kemenade Op 15 juni 2016
Gem. leestijd < 1 minuut 814x gelezen
Deel dit artikel:
Het verschil maken met een sterk werkgeversmerk [adv]

29 en 30 september gaat de tweede Bootcamp Employer Branding van start.

Mis het niet!

Tijdens de Bootcamp Employer Branding gaat u met een kleine groep deelnemers in een informele sfeer actief, inspirerend en energiek aan de slag om het employer brand van uw organisatie naar een hoger plan te tillen. Uw kennis wordt geupdate en u gaat direct aan de slag voor uw eigen organisatie. Deze tweedaagse bootcamp wordt gegeven door de experts Marion de VriesMartijn Hemminga en Marcel van der Quast.

Uw organisatie onderscheidend maken

Korte theorieblokken worden afgewisseld met cases en werksessies waarin u werkt aan uw eigen employer brand. Met onderwerpen als de essentie van employer branding, interne employer branding, werkgeverspositionering (EVP’s), employer story telling, employer branding op de agenda krijgen en een stappenplan wordt alles besproken om de employer branding van uw organisatie naar een hoger plan te tillen.

Vroegboekactie en/of combitarief

Schrijf uiterlijk vrijdag 1 juli 2016 in en ontvang € 200,- vroegboekkorting per persoon op de Bootcamp Employer Branding. Tevens ontvangt u per persoon een gratis jaarabonnement op kennisbank voor arbeidsmarktcommunicatie amcexpert.nl t.w.v. € 195,-.
De bootcamp leent zich ideaal om samen met uw collega HR, Recruitment of communicatie te volgen zodat u samen het employer brand van uw organisatie snel kan optimaliseren. U profiteert dan ook nog eens van een speciaal combitarief. Schrijf dus snel samen met een collega in vóór 2 juli 2016 en maak gebruik van beide aanbiedingen.

Download de brochure

Kijk voor meer informatie en/of voor het downloaden van de factsheet op de website van de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie.

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners