Maximum wint 11 internationale prijzen

Martijn Hemminga Op 05 november 2010
Gem. leestijd 2 min 2422x gelezen
Deel dit artikel:

Maximum wint 11 internationale prijzenBij de international Creative Excellence Award Show For Best Employer Branding And Recruitment Advertising (CEA) is Maximum Employment Marketing Group bekroond voor maar liefst elf inzendingen. Onder meer won Maximum 4 prijzen voor klant Koninklijke Landmacht en 3 voor Novartis.

Maximum won The Grand Prize en 3 x goud voor de Koninklijke Landmacht (i.s.m. Publicis Amsterdam), 2 x goud en 1 x brons voor Novartis (Maximum China), 1 x zilver voor ASVZ, 1 x brons voor de RET, 1 x brons voor de Belastingdienst (Maximum Nederland) en 1 x brons voor ‘Inside China’s Talent’, een onderzoeksrapport van Maximum China.

Meeste awards in categorie Global Communications

Met 11 awards was Maximum daarmee het bureau dat in de prestigieuze categorie Global Communications de meeste awards ontving. Andere bekroonde bureaus waren het vooraanstaande Engelse aia (1 x goud voor Thales en 2 x brons voor de London Metropolitan Police), TMP Worldwide VS (1 x goud voor Procter & Gamble en 1 x zilver voor L’Oréal), JWT Insde VS (1 x Brons voor American Express), Hodes 4 People France (1 x zilver voor Sogeti) J. Morrison Group VS (1 x brons voor Event Cinemas) en Hodes Australia (1 x brons voor Novartis).

Brons voor ACA

Ook het Nederlandse ACA werd bekroond en ontving brons voor de Koninklijke Marine.

De CEA Awards

De CEA award is de enige reclameprijs voor arbeidsmarktcommunicatie met een internationale categorie: global communications. Een jury van 20 internationale employer branding professionals beoordeelde de inzendingen en bekroonde 22 inzendingen in de categoriën Print Publication Ad, Print Promotion or Colleteral, Non-Print Promotional or Colleteral, Event Marketing Strategy, Mobile Marketing Strategy en Online Media, Best Multimedia Campaign en Other.
Bron: Adformatie.nl

Deel dit artikel:
Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners