SJP Magneten voor Nhow, Randstad en Defensie

Martijn Hemminga Op 06 november 2014
Gem. leestijd < 1 minuut 2476x gelezen
Deel dit artikel:
SJP Magneten voor Nhow, Randstad en Defensie

Vanmiddag zijn in de Crown Business Studios in Aalsmeer tijdens de Employer Branding Experience de prijzen voor het beste arbeidsmarktcommunicatiewerk uitgereikt, de SJP Magneten 2014. Grote winnaars waren Nhow, Defensie en Randstad.

Winnaars 2014

In totaal zijn er 13 Magneten uitgereikt, waarvan 2 goud. De winnaars op een rij:

 

Onderstaand de nominaties voor de Magneten 2014.

Creativiteitsjury:

  • Randstad – Publicis (3x waarvan 1x goud)
  • Ministerie van Defensie, TechBase– Steam/Maximum/Fjuze
  • Nhow Rotterdam/NH Group – IN10 (2×, waarvan 1x goud)
  • SSSS & Orchestra – SSSS & Orchestra (2x)
  • KPN – Steam
  • Ministerie van Defensie – Maximum/Steam

Effectiviteitsjury:

  • Nhow Rotterdam/NH Group
  • Philips – A friend of mine

Employer Brand jury:

  • Ministerie van Defensie – Steam/Maximum

Jong talent

  • Aan de knoppen – Junior Academie voor Advertising, Lennart Schoteman en Mark Bary

54 inzendingen

Dit jaar waren er 54 inzendingen voor de prestigieuze Magneet, dé prijs voor het beste werk in arbeidsmarktcommunicatie.

Hieronder een filmpje over de This Is Nhow-campagne van designhotel Nhow, winnaar dus van 3 Magneten:

Deel dit artikel:
Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners