Teun van Keeken

Wie is Teun van Keeken?

Jarenlang is Teun werkzaam geweest als recruiter aan de bureauzijde in de ICT detacheringssector, een dynamische branche, waarin een ad-hoc-, en no-nonsense mentaliteit erg belangrijk is.

Tegenwoordig is hij coördinerend op het gebied van sourcing en Talent acquisitie, waarbij hij de focus legt op de specialistische en vaak lastig in te vullen vacatures voornamelijk o.g.v. techniek, ICT, Management en Finance bij ProRail. Door middel van het inzetten diverse wervingskanalen en de juiste tools probeert hij het juiste talent voor zijn opdrachtgever aan te trekken en ProRail als een aantrekkelijk werkgever te positioneren. Een match op basis van hard skills is niet voldoende, ook de soft skills zijn met oog op een langdurige en duurzame arbeidsrelatie van groot belang. Hij denkt daarom ook graag mee met de professionals over hun carrièrewensen en -mogelijkheden.

Tijdens de Webinar Week

Samen met Inge Vuik van Intelligence Group gaat Teun in gesprek met de dagvoorzitter over “De rol van data in het recruitmentproces van ProRail“. Hierin wordt toegelicht welke rol data en tools van Intelligence Group spelen/ hebben gespeeld in de wervingsprocessen van ProRail

Nieuwsgierig?

Lees hier meer over dit webinar>>

Schrijf je in voor dit webinar

Matt Charney

Who is Matt Charney?

Matt Charney is the global head of product and industry marketing at SmartRecruiters, where he outbound marketing initiatives, and is responsible for helping deliver product marketing and category creation activities designed to help customers all around the world achieve Hiring Success. Prior to joining SmartRecruiters, Matt served as Chief Content Officer for Allegis Global Solutions and as the Executive Editor for Recruiting Daily, where he oversaw editorial strategy, content marketing and thought leadership across each respective business. Matt began his career in corporate recruiting for companies like The Walt Disney Company and Warner Bros. Matt has been recognized as one of the top influencers in HR by outlets like the Huffington Post, LinkedIn, HR Executive, the Society of Human Resources Management and Forbes.

At Werf& Live 2021?

Matt Charney will talk about: The State of Internal Recruiting 2021″

Internal recruiting drives up to 80% of the hires in most organizations, but it’s too often managed as an administrative function or afterthought rather than as a strategic imperative or core recruiting competency. During this presentation, we’ll discuss what some of the world’s biggest brands and best employers are doing right when it comes to internal recruiting, and highlight some key findings – and actionable TA insights – from SmartRecruiters inaugural State of Internal Recruiting Report.

Nieuwsgierig naar het verhaal van Charney? Schrijf je dan in voor Werf& Live 2021.

Meld je aan voor Werf& Live 2021

Jort Wassenaar

Wie is Jort Wassenaar?

Sinds 1 april 2019 is Jort Wassenaar Senior Vice President General Manager Europe bij Monster Global, wereldwijd marktleider in het verbinden van werkzoekenden met werkgevers via slimme technologie. Als SVP GM is Jort Wassenaar verantwoordelijk voor de Europese markt. Wassenaar heeft in zijn loopbaan diverse internationale functies bekleed. Zo was hij eerder actief in de rol van Director Sales en Marketing bij The Netherlands Board of Tourism & Conventions in New York. En als Manager bij Martin Ward Anderson, ook onderdeel van Randstad. Voordat hij startte bij Monster was hij werkzaam bij Randstad, waar hij als Vice President Global Client Solutions verantwoordelijk was voor het onderhouden van bestaande klantrelaties en het aantrekken van nieuwe opdrachtgevers in meer dan veertig landen.

 

Tijdens Werf& Live?

Jort verzorgt  de breakout sessie “Purpose is meer dan alleen een buzzwoord” – Hoe je het bestaansrecht van je bedrijf effectief verwerkt in Employer Branding.

Dat Purpose, allang geen buzzwoord meer is blijkt wel uit onderzoek van McKinsey waarbij 62% van de ondervraagde organisaties aangeeft een Purpose statement te hebben. Maar wat is het, wat doet het en hoe laat je Purpose voor je spreken in jouw Employer Branding?

Aan de hand van onderstaande topics zal Jort Wassenaar dieper ingaan op het belang van Purpose in Employer Branding en deelt hij een framework om zelf ook aan de slag te gaan:

  • Nut en noodzaak van ‘Purpose’
  • De evolutie van (merk)positionering;
  • Succesvolle purpose-driven bedrijven
  • Purpose framework: hoe je Purpose vertaald naar je Employer Brand

Geïnspireerd worden door Jort en na afloop direct aan de slag gaan? Meld je dan aan voor Werf& Live en volg de sessie van Jort Wassenaar.

Inschrijven?

Joseph Otto

Wie is Joseph Otto?

Joseph Otto besloot in 2014  IT Recruiter te worden vanwege mijn sterke interesse in IT en passie voor psychologie. Zijn missie is om IT-kennis te combineren met Psychologie om zo de perfecte match te maken tussen baan, werknemer en werkgever.

Sinds mei 2019 is Joseph onderdeel van Team Rockstars It, Bij Team Rockstars IT hebben ze de  ambitie om het “anders” te doen. “Bij ons is de carrière en het geluk van de IT-er waar het om draait, hij/zij is namelijk onze “Rockstar”! Op papier klinkt dat simpel, in de praktijk is het heel leuk om te doen, maar vooral een uitdaging om dat iedere dag een beetje beter te doen en nog meer impact te maken op de carrière en het geluk van de IT-rockstar. DEV-happiness zorgt voor 10x meer impact bij onze klanten.”

Tijdens Werf& Live 2021

Joseph neemt je mee in het “breakfree” van traditionele werving van IT professionals. Nieuwsgierig naar zijn verhaal?

Scoor jouw ticket

Carien van der Laan

This is Carien van der Laan

My Dutch family emigrated to the United States when I was 5, and I spent my early years in Syracuse New York.
I was all set to attend an east coast women’s college, when at the last moment I was given the chance to move back to Holland, which seemed like the more exciting choice. I studied law and worked some years as a Dutch lawyer, and then decided that I wanted to go to Harvard Business School for an MBA. I didn’t even apply to any other school.

After graduation, I went to work for McKinsey In Amsterdam and then spent a long time in various executive jobs in corporations and smaller companies and as a consultant. I worked hard, was not unsuccessful, but found the going hard and advancement slow. I didn’t quite understand why.

When I eventually wound up with two friends in a small consultancy practice, I was rendered somehow invisible to the broader Dutch business community.
All this became crystal clear one day when I read an article in the newspaper; an interview with Kleisterlee, then CEO of Philips. He was cited to have said: “ there are no capable ambitious Dutch women” . This hit home; apparently it wasn’t just me; evidently no Dutch women were being considered for top positions. This was a turning point. Within a year I set up an executive search firm for women. The mission of this executive search firm was to promote the appointment of women to top executive positions for which they are eminently qualified.
It was astoundingly successful in a crowded field.

In 2011 I left the company because there was no other way to ‘divorce’ from a partnership that was no longer working. I never looked back. but started a new company, and this one bears my own name: Van der Laan & Company. An ex- competitor recently said to me “It stands for quality and content: your name is the brand.”

Sander Frijters

Wie is Sander Frijters?

Sander is een ervaren en zeer gepassioneerde Talent Acquisition Professional. Hij heeft een uitgebreide nationale en internationale ervaring met het managen van wervingsprojecten en leveranciersrelaties in snel bewegende en veeleisende omgevingen.
Sander bezit een natuurlijke nieuwsgierigheid naar alles om hem heen, Gretig om elke dag te leren, anderen te coachen en te ondersteunen door de huidige status uit te dagen en te verbeteren.

Nieuwsgierig naar wat Sander te vertellen heeft tijdens Werf& Live 2021? Meld je dan nu aan:

Scoor jouw ticket

Hilal Makhoukhi

Wie is Hilal Makhoukhi?

Met Current Intermediate ben ik alweer drie jaar geleden aan een nieuw avontuur begonnen. Een uitzendbureau dat zich bewust richt op kandidaten met een rugzakje (detentie achtergrond). Een uitdaging, maar wel een ontzettend mooie uitdaging. Ik vind het fantastisch dat ik mensen uit een ongeziene groep met een achterstand tot de arbeidsmarkt een kans mag bieden en bedrijven mag overtuigen van de SROI in hun onderneming.

Tijdens Werf& Live 2021?

Hilal verzorgt de keynotesessie “Binnen beginnen is buiten winnen” en zal aansluitend aanschuiven bij Heleen aan tafel om verder te praten over zijn missie.