Arjan Elbers (bouwjaar 1978) Brabander in hart en nieren. Arjan doet niet aan stijldansen, drama en koriander, doet wel aan Italiaanse wijn, veel droge humor en het spelen van piano. Hij werkte ruim 10 jaar in (inter)nationaal corporate- en bureau recruitment voordat hij in 2009 zelfstandig ondernemer werd.
Recruitmentstrateeg tot op het bot. Adviseert organisaties zoals: ABN-AMRO, KPN, Ahold-Delhaize, Ministerie van Defensie, T-Mobile, Boskalis, Rabobank, ANWB, VDL Nederland, CBR, Vattenfal, Norsk Hydro en velen meer.
Arjan is trotse oprichter van de non-profit Stichting Guruz (briljante online gastcolleges voor maximaal mbo) sinds 2022. Verder is hij lekker bezig als: Voorzitter van Recruiters United, bestuurder bij Recruitment community Kiqit, Mede-eigenaar & recruitmentstrateeg van Getnoticed en adviseur bij Purple Squirrel Effect.
Arjan op het Festival
Arjan verzorgt de sessie “Hoe maak je jouw recruitment sterker met een goed doel?” – ronde 3 (15:15-16:00) in zaal 20.
Hoe kun je een goed doel inzetten om jouw bedrijf en recruitment nog succesvoller te maken? Arjan Elbers, founder van Stichting Guruz legt je uit hoe je een missie van een goed doel kunt omarmen en hier tegelijkertijd je organisatie en recruitmentafdeling mee kunt helpen.
De sessie van Arjan Elbers, founder van Stichting Guruz geeft je niet alleen nieuwe inzichten om succesvol mbo’ers te werven. Hij vertelt je ook hoe jij gebruik kunt maken van de missie van een goed doel. Na zijn sessie weet je:
- Hoe je 500.000 mbo’ers bereikt;
- Wat Mbo Rockstars is;
- Waarom je met een goed doel wilt samenwerken;
- Hoe je de missie van het goede doel voor je bedrijf en recruitment laat werken.