Bas Schreurs

FunctieBusiness Development & Strategy Director BedrijfRadancy Bekijk profiel op LinkedIn

Wie is Bas Schreurs?

Als bedrijfseconoom ruim 20 jaar geleden van het gebaande pad afgedwaald en gegrepen door alles wat te maken heeft met employer branding. Zowel aan corporate als aan bureau kant gebouwd aan werkgeversmerken en optimalisatie van de talent journey. Bas is verantwoordelijk voor strategie en business development voor een diverse groep opdrachtgevers en vanaf de start betrokken bij het traject voor DNB.  

Tijdens Werf& Live 2021?

Bas verzorgt samen met Jeroen Fledd√©rus (Manager HR bij De Nederlandsche Bank) de breakout: “Hoe DNB met haar nieuwe employer branding strategie het beeld van DNB als werkgever bijstelt”

Vorig jaar heeft DNB in samenwerking met Radancy haar employer branding strategie vernieuwd en uitgewerkt naar een campagne, een nieuwe werkenbij site en onder andere een podcast serie. Deze nieuwe strategie past in een bredere transitie van DNB. DNB wil graag midden in de maatschappij staan (en dat lukt steeds beter)

DNB opent de deuren. Het hoofdkantoor van De Nederlandsche Bank, in hartje Amsterdam, had altijd iets weg van een fort. Het pand wordt nu ingrijpend verbouwd. De hekken verdwijnen en komt er een uitnodigende hoofdingang. Binnen wordt het een stuk lichter en ruimtelijker. Die open uitstraling past helemaal bij het streven van DNB om midden in de maatschappij te staan. Ook het employer brand volgt die strategie.

Nieuwsgierig naar de presentatie van Bas en Jeroen? Schrijf je in voor Werf& Live en volg de breakoutsessie.

Meld je aan>>

Premium partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
BRANDMANNEN           Recruitment Marketing
Bullhorn
Compagnon
DPG Recruitment
Floyd & Hamilton
Indeed
Intelligence Group
Otys Recruiting Technology
Pro Contact
Recruitment Accelerator
Recruitment Tech
Softgarden
Talent.com
ToTalent.eu
WBNRS