Ferry Leeflang

FunctieCoördinator Jobmarketing BedrijfBelastingdienst

Ferry Leeflang is eind 2017 gestart als coördinator Jobmarketing bij de Belastingdienst. Met een team van 8 specialisten staat hij aan de lat om aan de enorme wervingsopgave van de Belastingdienst te voldoen. In de korte periode na zijn instroom zijn hiervoor een aantal belangrijke stappen gezet. De Belastingdienst heeft een gezicht gekregen door eigen medewerkers in de employer branding campagne op de voorgrond te plaatsen. Voor de strategische doelgroepen is een wervingsaanpak ontwikkeld en de werkenbij-site is hierop aangepast. Het omvangrijke wervingsevent: “De werkweek van de Belastingdienst” heeft met groot succes plaatsgevonden en een proces is ingericht waarbij de alle betrokken disciplines data gedreven werken en de gekozen aanpak snel kunnen bijstellen om het effect of de efficiëntie te vergroten. Voor de komende maanden staan de ontwikkeling van talent relationship strategie, een nieuwe campagnestrategie en de nieuwe employer brandingsite op het programma.

Onze partners

123film
8vance
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
EN HR solutions
Freshheads
Goals
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
Jobmatix
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
RAAS
Radancy
RecruitAgent.ai
Recruitercode
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
SendtoDeliver
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
UP in Business
WBNRS
Werkzoeken