Ferry Leeflang

FunctieCoördinator Jobmarketing BedrijfBelastingdienst

Ferry Leeflang is eind 2017 gestart als coördinator Jobmarketing bij de Belastingdienst. Met een team van 8 specialisten staat hij aan de lat om aan de enorme wervingsopgave van de Belastingdienst te voldoen. In de korte periode na zijn instroom zijn hiervoor een aantal belangrijke stappen gezet. De Belastingdienst heeft een gezicht gekregen door eigen medewerkers in de employer branding campagne op de voorgrond te plaatsen. Voor de strategische doelgroepen is een wervingsaanpak ontwikkeld en de werkenbij-site is hierop aangepast. Het omvangrijke wervingsevent: “De werkweek van de Belastingdienst” heeft met groot succes plaatsgevonden en een proces is ingericht waarbij de alle betrokken disciplines data gedreven werken en de gekozen aanpak snel kunnen bijstellen om het effect of de efficiëntie te vergroten. Voor de komende maanden staan de ontwikkeling van talent relationship strategie, een nieuwe campagnestrategie en de nieuwe employer brandingsite op het programma.

Premium partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
LEF Media
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
RAFT
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig