Wie is Jeroen Fleddérus?
Jeroen Fledderus is verantwoordelijk voor HR advies, werving en selectie, campus recruitment en arbeidsmarktcommunicatie bij de Nederlandsche Bank.
Tijdens Werf& Live 2021?
Jeroen verzorgt samen met Bas Schreurs ( Business Development & Strategy Director bij Radancy) de breakout: “Hoe DNB met haar nieuwe employer branding strategie het beeld van DNB als werkgever bijstelt”
Vorig jaar heeft DNB in samenwerking met Radancy haar employer branding strategie vernieuwd en uitgewerkt naar een campagne, een nieuwe werkenbij site en onder andere een podcast serie. Deze nieuwe strategie past in een bredere transitie van DNB. DNB wil graag midden in de maatschappij staan (en dat lukt steeds beter)
DNB opent de deuren. Het hoofdkantoor van De Nederlandsche Bank, in hartje Amsterdam, had altijd iets weg van een fort. Het pand wordt nu ingrijpend verbouwd. De hekken verdwijnen en komt er een uitnodigende hoofdingang. Binnen wordt het een stuk lichter en ruimtelijker. Die open uitstraling past helemaal bij het streven van DNB om midden in de maatschappij te staan. Ook het employer brand volg die strategie.
Nieuwsgierig naar de presentatie van Jeroen en Bas? Schrijf je in voor Werf& Live en volg de breakoutsessie.
Meld je aan>>