Luuk van Neerven

FunctieCo-founder Joboti BedrijfTextkernel Bekijk profiel op LinkedIn

Luuk van Neerven studeerde marketing in Groningen in de tijd dat een bekende reclame-uiting nog volop actueel was: “Half the money spend on advertising is wasted; the trouble is we don’t know which half.” Nu marketing veel meer data gedreven is, verdiept Luuk zich graag in technologie.

Na diverse marketing- en sales-rollen in de farmaceutische industrie, kwam hij via een vriend op het recruitment pad. Met het runnen van een werving- en selectiebureau als eerste stap, gevolgd door een aantal jaar interim corporate recruitment, kent Luuk de recruitment wereld. Zijn waardevolle ervaring zet hij nu in bij Joboti (onderdeel van Textkernel Group) om door middel van technologie en (WhatsApp) chatbots in het bijzonder, het recruitmentproces bij klanten te optimaliseren.

Premium partners

123film
8vance
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Apply
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
EN HR solutions
Freshheads
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
LEF Media
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
RAAS
Radancy
RAFT
RecruitAgent.ai
Recruitercode
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
UP in Business
WBNRS