Thomas van Meer is sinds 2018 nauw verbonden aan UP in Business. Zijn reis begon tijdens zijn stageperiode, waarin hij voor het eerst in aanraking kwam met recruitment marketing automation. Zijn intrinsieke betrokkenheid en passie voor dit vakgebied zette zich voort gedurende zijn studiejaren, en hij bleef als medewerker bij UP verbonden en is nu fulltime werkzaam.
Gedurende de tijd heeft Thomas zich intensief verdiept in datagestuurde recruitment marketing automation. Hij heeft zich ontwikkeld tot een expert in het analyseren van gegevens en het creëren van overzichtelijke dashboards die inzichten verschaffen.
Thomas heeft een zeer analytische denkwijze en vastberadenheid om resultaten te behalen, gecombineerd met zijn pragmatische aanpak maakt dat hij snel tot de kern komt
Thomas op het Festival
Thomas verzorgt samen met Esther Moelands de sessie ‘Data-Gedreven werven: Ontgrendel de kracht van RMA‘ – sessie 3 (15:15-16:00) in zaal 4.
Ontdek het potentieel van recruitment marketing automation doormiddel van data-inzet in deze sessie.
Ontdek de toekomst van werven! Ontgrendel de kracht van recruitment marketing automation, aangedreven door slimme data-inzet. Schrijf je nu in voor deze inzichtelijke en inspirerende sessie. Transformeer je aanpak en ontdek de geheimen achter het aantrekken van de beste talenten!
Betreed de wereld van recruitment marketing automatisering, aangedreven door slimme- data inzet. Leer hoe je data voor je laat werken gecombineerd met de inzet van recruitment marketing automation.
Na deze sessie weet je:
- Belang data-gedreven aanpak: Begrijp waarom data essentieel is voor effectieve recruitment marketing automation.
- Automation voordelen: Ontdek de voordelen van automatisering met behulp van data in wervingsprocessen.
- Strategische inzichten: Verkrijg inzichten in het gebruik van data voor strategische wervingsbeslissingen.
- Implementatie tips: Ontwikkel concrete stappen om succesvolle recruitment marketing strategieën op te zetten met data-inzet.