Véronique Oonk - de Jong

FunctieEmployer Branding & Recruitment Analytics Lead BedrijfEssent Bekijk profiel op LinkedIn

Wie is Véronique Oonk – de Jong?

Véronique is de Lead Employer Branding & Recruitment Marketing van Essent. Zij staat aan de basis van de ontwikkeling van het werkgeversmerk van Essent zoals we dat vandaag kennen. Met 15 jaar ervaring in het vak en een achtergrond als marktonderzoeker is zij de uitgelezen persoon om alles te vragen over drie jaar samen bouwen aan het werkgeversmerk van Essent.

Tijdens Werf& Live?

Veronique verzorgt samen met Vikthor Looten en Michael Raven van Talmark, die na 3 jaar bouwen aan het werkgeversmerk van Essent zo goed als  haar Essent collega’s, ofwel echte Essenters zijn,  de breakout “De lessen van 3 jaar irresistible employer branding” – Drie jaar werken aan Essent employer brand. Dan loop je tegen uitdagingen aan en dan leer je veel. We delen alles.

Meer weten?

Kom naar Werf& Live en volg deze sessie.

Koop jouw kaart voor Werf& Live

 

Premium partners

123film
8vance
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Apply
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
EN HR solutions
Freshheads
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
LEF Media
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
RAAS
Radancy
RAFT
RecruitAgent.ai
Recruitercode
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
UP in Business
WBNRS