USG Capacity zet in op kennisdeling en netwerken

Redactie Op 21 juni 2011
Gem. leestijd < 1 minuut 1268x gelezen
Deel dit artikel:

Voor USG Capacity – het bureau dat marketing- en communicatieprofessionals werft, selecteert en bemiddelt – is de lancering van de vernieuwde website een feit. Samen met online recruitmentspecialist Minescape en USG Capacity heeft internetbureau Modern Media de online visie doorvertaald naar de nieuwe site.

Kennisdeling en (sociale) netwerken

Op de nieuwe corporate site www.usgcapacity.nl is nog duidelijker dat USG Capacity gelooft in kennisdeling en (sociale) netwerken. De social media waarop medewerkers actief zijn en content delen, hebben een plek op de homepage waardoor hier altijd de meest recente updates en artikelen te lezen zijn.

Persoonlijk

Het hart van de nieuwe corporate site wordt gevormd door de vacatures. Het proces van vacatures zoeken, vinden en solliciteren is persoonlijker door het tonen van de recruiter die de vacature in behandeling neemt. Om ervoor te zorgen dat binnengekomen sollicitaties adequaat worden afgehandeld, krijgen de recruiters automatisch herinneringen per e-mail. Sollicitanten worden gevraagd naar de kwaliteit van de dienstverlening van USG Capacity, waarbij de feedback dient als input voor het verbeteren van de dienstverlening.

Enthousiast

Tim Lammers – marketing- en communicatie-adviseur bij USG Capacity – is enthousiast over de herlancering: “Wederom een mooie website waarvan ik veel verwacht, niet alleen in conversie maar ook qua ‘gezicht’ naar de buitenwereld. De insteek van persoonlijk en sociaal is goed terug te vinden. Daarnaast willen we onze dienstverening in de follow-up nog sterker verbeteren en met de tooling die daarvoor ontwikkeld is denk ik dat we naar mooie conversie en een nog betere loyaliteit toe gaan. En dat laatste blijft natuurlijk het belangrijkst.”

Tags:
Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners