Doede van Haperen

FunctieCEO - Chief Enthusiasm Officer BedrijfFlexForceMonkey Bekijk profiel op LinkedIn

Wie is Doede van Heperen?

Na een studie in supply chain management is Doede al sinds 2001 bezig met het implementeren van Purchase to Pay processen bij grote organisaties in heel Europa. In 2005 kreeg hij hierbij zijn eerste opdracht om ‘na de inkoop van pennen en de potloden ook eens naar de inhuur van flexkrachten te kijken’. Hier ontstond een bijzondere specialisatie: verbeteren van inhuurprocessen puur gericht op (administratieve) operational excellence.
Na jaren van maatwerk projecten ontstond (door steeds terugkerende tekortkomingen in de bestaande global software platformen) het idee voor FlexForceMonkey. Het platform dat alle data uit systemen voor inkoop, HR, finance, en de flex backoffice kan koppelen en ontrafelen tot één matchend en geautomatiseerd purchase to pay proces is ontstaan vanuit pure behoefte die in de praktijk gevoeld werd. Doede heeft in 2015 de eerste schetsen op een whiteboard gezet hier naartoe en bouwt sindsdien aan het groeiende succes van dit tech bedrijf.

Tijdens de Webinar Week?

Doede gaat samen met Chris Neddermeijer in gesprek met de dagvoorzitter over ‘Het digitaliseren van de gehele flexketen‘ – Flexmarkt in beweging: ontdek hoe end-to-end digitalisering en slimme koppelingen jouw efficiëntie verhogen.

Nieuwsgierig?

Schrijf je nu hier in

Onze partners

123film
8vance
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Bluewave
BRANDMANNEN
Bullhorn
Compagnon
Cooble
Employer Brand Builders
EN HR solutions
Freshheads
Goals
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
Jobdigger
Jobmatix
Monsterboard
Mysolution
Pro Contact
RAAS
Radancy
RecruitAgent.ai
Recruitercode
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
SendtoDeliver
SteamTalmark
Textkernel
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
UP in Business
WBNRS
Werkzoeken