Luuk van Neerven

FunctieCo-founder BedrijfJoboti Bekijk profiel op LinkedIn

Luuk van Neerven studeerde Marketing in Groningen in de tijd dat een bekende reclame-uiting nog volop actueel was: “Half the money spend on advertising is wasted; the trouble is we don’t know which half.” Nu Marketing veel meer data gedreven is, verdiept Luuk zich graag in technologie.

Na diverse Marketing- en Sales-rollen in de Farmaceutische industrie, kwam hij via een vriend op het Recruitment pad. Met het runnen van een Werving en Selectiebureau als eerste stap, gevolgd door een aantal jaar interim corporate recruitment, kent hij de Recruitment wereld. Waardevolle ervaring die hij nu bij Joboti inzet om door middel van technologie en (WhatsApp) chatbots in het bijzonder, het recruitment proces bij klanten te optimaliseren.

Premium partners

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
BRANDMANNEN           Recruitment Marketing
Bullhorn
Compagnon
DPG Recruitment
Floyd & Hamilton
Indeed
Intelligence Group
Otys Recruiting Technology
Recruitment Accelerator
Recruitment Tech
Softgarden
Talent.com
ToTalent.eu
WBNRS