TikTok Employer Branding campagne (inzending Vermaat Groep)

Een sprankelende campagne, ontworpen om bijbaners, keukenbrigade, managers en horecamedewerkers samen te inspireren in de wereld van smaak. Lees de hele case van Vermaat Groep, de allereerste case die dit jaar is ingezonden voor de Werf& Awards 2024, in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie.

Redactie Op 20 februari 2024
Gem. leestijd 2 min 325x gelezen
Deel dit artikel:
TikTok Employer Branding campagne (inzending Vermaat Groep)

Welkom bij Vermaat‘s TikTok-campagne: Let’s make it yours, waar we jou uitnodigen om deel te nemen aan een sprankelende culinaire reis! Speciaal ontworpen voor vier belangrijke doelgroepen – bijbaners, keukenbrigade, managers en horecamedewerkers – met een knipoog naar ons servicekantoor.

Waarom meedoen?

Creatieve Banen: Voor bijbaners bieden we meer dan alleen een baan; het is een avontuur in gastvrijheid en creativiteit.
Keukenpassie: Aandacht keukenbrigade! Ontdek nieuwe recepten, kooktechnieken en deel jouw passie voor koken met onze community.
Leiderschap en Ontwikkeling: Managers, leer van de besten in de branche, ontwikkel leiderschapsvaardigheden en deel jouw successen met anderen.
Frontline Heldendom: Voor onze horecamedewerkers; jouw glimlach is onze kracht! Laat ons zien hoe jij bijdraagt aan de gastervaring.

@werkenbijvermaat

POV: het is heel druk en iemand wilt heeel graag bij je bestellen!🫡 #voorjou #foryou #werkenbijvermaat #letsmakeityours

♬ origineel geluid – Werken bij Vermaat – Werken bij Vermaat

Wat maakt ons uniek?

Innovatieve cultuur: We omarmen TikTok als ons podium voor creativiteit, innovatie en samenwerking.
Inclusiviteit en diversiteit: Onze campagne viert de diversiteit binnen ons team en verwelkomt iedereen om deel uit te maken van onze familie.
Inspiratie en plezier: Vermaat’s TikTok Sensatie gaat niet alleen over werk; het is een bron van inspiratie, plezier en gemeenschap.

Wat was de impact van de case?

Meer connectie met de operatie op verschillende levels waarbij er een echt kijkje in al onze keukens werd gegevens. Inclusief meer draagkracht vanuit de collega’s welke enthousiast mee deden. De conversie en zichtbaarheid werd verhoogd en steeds meer mensen kregen inzicht in wie wij als bedrijf zijn en waar we voor staan met meer dan 500 locaties.

@werkenbijvermaat Herkenbaar of niet? 😲 #werkenbijvermaat #fyp #stachutrecht #werkenindehoreca ♬ origineel geluid – Werken bij Vermaat

Waarom moet deze case een Werf& Award winnen?

TikTok is het nieuwe Instagram met hogere bezoekuren en de grootste groei van de afgelopen jaren. Dit is het nieuwe platform voor content/campagnes. Een mooi employer branding-tool wat multi inzetbaar is voor andere social kanalen. Als een van de weinige partijen van dit moment hebben wij dit niet als kanaal gebruikt voor kennismaking met onze bedrijven voor de consument, maar als inzichtenkanaal voor mogelijke collega’s.

Credits case

De volgende personen, afdelingen en/of externe partijen zijn betrokken bij de case:

  • Recruitment marketeer: Linda van Winkoop (toentertijd werkzaam bij Vermaat nu op interim basis via Yobz)
  • Bureau: Just Another Media Company

 

Uitreiking op Werf& Live

De Werf& Awards worden uitgereikt op Werf& Live, dat plaatsvindt op 28 mei 2024. Werf& Live is dé ontmoetingsplek voor HR-professionals, recruitmentexperts en arbeidsmarktspecialisten die zich willen onderdompelen in de kernaspecten van employer branding. Wil je erbij zijn?

Meer informatie en tickets

 

Lees ook

Deel dit artikel:

Premium partners Bekijk alle partners