Bekijk donderdag 28 mei van 16.00-16.30 uur hieronder, Facebook (Volg ons op Facebook en krijg automatisch bericht als we live zijn) of Youtube (Volg ons op Youtube en krijg automatisch bericht als we live zijn) de uitreiking van de Werf& Awards 2020.

Livestream Werf& Awards 2020

Genomineerden in de categorie recruitment

De volgende cases zijn door de vakjury genomineerd voor een Werf& Award in de categorie Recruitment: (in alfabetische volgorde):

Alliander – Chatten voor je sollicitatie

Technici zijn er wel, maar solliciteren vrijwel niet. Alliander gaat daarom in gesprek met de doelgroep zonder sollicitatie, via chat. Met goede resultaten! Lees meer>>

Brand New Sales -Webinar als vacaturetekst 2.0

Brand New Sales en E-WISE lancerende een baanbrekende recruitmentmethode voor het werven van accountmanagers. Lees meer>>

Cendris en Jobsrepublic – Werken aan de Spaanse Costa voor de ultieme employee experience

Binnen twee maanden tijd slaagden Cendris en Jobsrepublic erin om 100 ‘onvindbare’ callcentermedewerkers achter hun hagelnieuwe bureaus te krijgen. Lees meer>>

YoungCapital – Candidate First

YoungCapital combineert machine learning-inzichten met de persoonlijke benadering van recruiters om kandidaten een relevant werkaanbod te doen. Lees meer>>

Velox en Up in Business – 50% groei in omzet middels Recruitment Automation

Velox en Up in Business realiseren door meerdere data driven technologieën te combineren 50% meer omzetgroei (ten opzichte van 5% in de markt). Lees meer>>

Genomineerden in de categorie arbeidsmarktcommunicatie:

De volgende cases zijn door de vakjury genomineerd voor een Werf& Award in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie: (in alfabetische volgorde):

Arkin – Anti-stigma & wervingscampagne ‘Gezocht: Glennoloog, Ansoloog, Eusoloog,…’

Hoe bekende Nederlanders gz-professionals werven door te schitteren in een anti-stigma campagne voor de geestelijke gezondheidszorg. Lees meer>>

Defensie & Steam – Ook vlieger worden? Ik ga het je leren

Ook vlieger worden? Ik ga het je leren. In deze campagne laat Defensie zien dat je geen Topgun hoeft te zijn om vlieger te worden. Lees meer>>

Fransiscus Gasthuis & Vlietland  – #WieDeKlompPast – Unieke campagne rond één symbolisch onderwerp in de zorg

Klompen. Ze verbinden alle medewerkers van Franciscus Gasthuis & Vlietland. En ze vallen tegelijkertijd nogal op tussen de concurrentie: dubbele impact! Lees meer>>

Krosto Techniek & Savvy DIgital – Creatieve werving van technici in een krappe arbeidsmarkt

Hoe bereik je technici die ’s avonds kiezen voor Netflix in plaats van de vacaturebank? Door inzet van een creatieve social jobmarketing-campagne! Lees meer>>

Young Capital – Het succes van YungCapital Records

YoungCapital en Top Notch starten YungCapital Records: een talent incubator, die het oude speelveld doorbreekt en kansen creëert voor jong talent in de muziekindustrie. Lees meer>>