7 SAN-nominaties arbeidsmarktcommunicatie

Martijn Hemminga Op 29 maart 2010
Gem. leestijd 2 min 1990x gelezen
Deel dit artikel:

Van de in totaal 337 inzendingen heeft de SAN jury er zeven genomineerd voor een Accent in de categorie Personeel. Het SAN Accent is de enige communicatie vakprijs van adverteerders voor adverteerders. UMC Utrecht heeft met haar bureau Steam als enige twee nominaties. 

Nominaties
De zeven nominaties zijn:

 

SAN Accent
De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) is in 1988 opgericht met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het communicatievak. De SAN stelt daartoe het SAN Jaarboek samen met daarin een overzicht van relevante reclamecampagnes van het voorafgaande kalenderjaar, onderverdeeld in 10 categorieën en als extra de overkoepelende categorie Geïntegreerde Communicatie.

Deze campagnes worden per categorie beoordeeld door een juryteam van marketing en communicatie professionals. De juryleden dienen werkzaam te zijn bij een adverteerder. De totale jury bestaat uit ruim 240 leden.

Campagnes die worden bekroond ontvangen een SAN Accent, een fraai vorm-gegeven RVS kubus met inscriptie. De gewonnen Accenten wordenop 27 mei tijdens een feestelijke bijeenkomst in Hilversum uitgereikt.
Bron: SAN

Deel dit artikel:
Ik ben adviseur op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met mijn bedrijf Nr29 adviseer en begeleid ik werkgevers bij het zelf regisseren van hun arbeidsmarktcommunicatie. Denk daarbij aan strategische arbeidsmarkt(communicatie)plannen, het intern verkrijgen van draagvlak en commitment voor arbeidsmarktcommunicatie, ken- en stuurgetallen en procesoptimalisatie. In september 2013 heb ik een online platform voor kennis + advies op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie gelanceerd: amcexpert.nl. Met Nr29 werk en heb ik gewerkt voor onder andere Boskalis, ISS Facility Services, Sanquin Bloedvoorziening, VMI Group, TU Delft, SNS Bank, KLPD, Provincie Fryslan, Strukton Civiel en Gemeentewerken Rotterdam. Daarnaast ben ik mede-oprichter van en docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en geef ik masterclasses en trainingen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. In 2012 is het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand verschenen waar ik mede-auteur van ben. Ik maak deel uit van het Employer Brand Netwerk. Een groep van 9 toonaangevende experts op het gebied van goed werkgeverschap, arbeidsmarktcommunicatie en employer branding met als doel kennis, inzichten en ervaringen te delen. Zie www.employerbrand-netwerk.nl. Specialismen: arbeidsmarktcommunicatiemanagement, arbeidsmarktcommunicatieadvies, arbeidsmarktcommunicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatieplan, employee communications, hr communications, recruitment communications, recruitment marketing, corporate communications, arbeidscommunicatie, arbeidsmarketing, arbeidsmarktcommunicatie, employer branding, employee relationship management, referral, internal branding, employee relationship management ---------- Dit is een SEO test: vacature medewerker groenvoorziening limburg
Bekijk volledig profiel

Premium partners Bekijk alle partners