Social Seeder, een Belgische scale-up, faciliteert het opzetten van een ’employee engagement’ & ’employee advocacy’ programma door een unieke combinatie van een methodologie en SaaS platform.

Authenticiteit is essentieel in iedere moderne organisatie met oog voor groei. Anderzijds is het engagement van medewerkers ook een kernelement in succesvol zaken doen.

Hoe kan je meer mensen enthousiasmeren om het “authentieke” verhaal van je organisatie te verspreiden via sociale media? En welke impact kan dit betekenen?

Meer dan 250 organisaties doen intussen beroep op Social Seeder om een ‘employee engagement’ en ‘employee advocacy’ programma op te starten.

Unilever, Orange, BMW, Atlas Copco, Unicef, Het Rode Kruis zijn maar enkele referenties. 

Meer informatie kan je alvast terugvinden op www.socialseeder.com

Premium partners

123film
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Adver-Online Group
Apply
BRANDMANNEN
Bullhorn
Carerix
Compagnon
Cooble
Digitaal bureau Elephant
Employer Brand Builders
Freshheads
Guruz
iD Employer Marketing & Media
Indeed
Intelligence Group
JEX
Jobdigger
LEF Media
Monsterboard
Pro Contact
Radancy
RAFT
Recruitercode
Recruitment Accelerator
Recruitment Marketeers
Recruitment Tech
Recruitment Valley
RecruitNow
SendtoDeliver
Staff Capital
SteamTalmark
Textmetrics - Smart AI writing software voor  tekstoptimalisatie
the HERD
Tigris
Timetohire
ToTalent.eu
Undutchables Recruitment Agency
WBNRS
Wees Vaardig